Dla Airbnb to pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie w Europie Środkowo-Wschodniej. W ramach nowej współpracy z miastem Kraków, oba podmioty będą wspólnie pracować nad promocją odpowiedzialnej i zrównoważonej turystyki, a także zwiększać świadomość na temat Krakowa jako popularnej destynacji w Europie Środkowo-Wschodniej.
Polskie miasto zostanie też zaprezentowane w ramach najnowszej kampanii marketingowej Airbnb, która będzie skierowana do niemieckich turystów. Akcja ma wystartować już wkrótce, bowiem jak pokazują analizy platformy, wraz z początkiem jesieni goście zaczną ponownie planować podróże do miast.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Jakie działania będą realizowane w ramach współpracy? Otóż, przede wszystkim będą to warsztaty edukacyjne dla gospodarzy i gości, których celem będzie promowanie odpowiedzialnej turystyki, a także dostarczanie wyczerpujących informacji na temat odpowiedzialnych stron Airbnb.
zdjęcie: facebook.com/wwwKrakowPL
Na początku maja br. na ulicach Krakowa zagościła nowa kampania społeczna, której celem było wsparcie mieszkańców w radzeniu sobie z kwarantannową codziennością. Krakowskie Biuro Festiwalowe zaprosiło do współtworzenia akcji ośmioro krakowskich grafików i artystów wizualnych oraz czworo ludzi pióra.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W ramach projektu Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste pod hasłem #blisko w krakowskiej Nowej Hucie pojawiły się mapy, które zachęcają mieszkańców do korzystania z usług w najbliższej okolicy i bycia zero waste.
PS3
W ubiegłym roku ruszyło Fairbnb, czyli etyczna alternatywa dla popularnego portalu Airbnb. Jednym z głównych celów nowej platformy jest niwelowanie negatywnego wpływu turystyki na odwiedzane miejsca.