Zaprojektowane na potrzebę kampanii, humorystyczne, rysunkowe owoce są odzwierciedleniem promowanych smaków i pokazują, że wspieranie zdrowia i wigoru jest – wbrew pozorom – bardzo proste.
W wyniku wygranego przetargu K2 Media realizuje najnowszą kampanię digitalową Tymbarku, odpowiadając za kreację i egzekucję zaplanowanych działań. Bohaterami kampanii są stworzone przez K2 Media rysunkowe, sympatyczne owoce, które uosabiają zdrowie, siłę i witalność, czyli największe korzyści płynące ze spożywania owoców czarnej porzeczki, pełnych witaminy C. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Zobacz również
Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych – w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i koktajle owocowe oraz soki marchewkowo-owocowe Vitamini. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.