Wśród laureatów tegorocznych Kreatur nie zabrakło dużych agencji, takich jak m.in. Mindshare Polska, VMLY&R, Leo Burnett czy Publicis Worldwide Polska, ale błyszczały też agencje niezależne – m.in. Just, Digital Kingdom czy Wyraz. Nagrodę główną w kategorii specjalnej – „Kreatura X” – otrzymały Adrianna Kiełczewska oraz Izabela Wasilewska (GoldenSubmarine).
Wręczono też jedną nagrodę specjalną za pracę pt. „STOP kobietobójstwu!” zrealizowaną przez agencje Dziadek do Orzechów oraz Oto Film dla Centrum Praw Kobiet. Jury doceniło podjęcie trudnej tematyki i odwagę w obrazowym przekazie.
Zobacz również
25 wyróżnień powędrowało m.in. do agencji: Plej, Oxymoron, Hand Made, Agencja Ancymony + Lemon Film czy Isobar Polska.
Pełna lista nagrodzonych jest dostępna na stronie kreatura.pl.
– Poziom prac był wyrównany, ale warto zwrócić uwagę, że po raz kolejny do specjalnej pandemicznej kategorii trafiły naprawdę świetne projekty. To pokazuje ogromny potencjał naszej branży, która dostosowała się do nowych warunków. Miejmy jednak nadzieję, że tę kategorię mieliśmy na konkursie po raz ostatni – podsumowuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska” oraz współprowadzący gali wręczenia nagród.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing