Wśród laureatów tegorocznych Kreatur nie zabrakło dużych agencji, takich jak m.in. Mindshare Polska, VMLY&R, Leo Burnett czy Publicis Worldwide Polska, ale błyszczały też agencje niezależne – m.in. Just, Digital Kingdom czy Wyraz. Nagrodę główną w kategorii specjalnej – „Kreatura X” – otrzymały Adrianna Kiełczewska oraz Izabela Wasilewska (GoldenSubmarine).
Wręczono też jedną nagrodę specjalną za pracę pt. „STOP kobietobójstwu!” zrealizowaną przez agencje Dziadek do Orzechów oraz Oto Film dla Centrum Praw Kobiet. Jury doceniło podjęcie trudnej tematyki i odwagę w obrazowym przekazie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
25 wyróżnień powędrowało m.in. do agencji: Plej, Oxymoron, Hand Made, Agencja Ancymony + Lemon Film czy Isobar Polska.
Pełna lista nagrodzonych jest dostępna na stronie kreatura.pl.
– Poziom prac był wyrównany, ale warto zwrócić uwagę, że po raz kolejny do specjalnej pandemicznej kategorii trafiły naprawdę świetne projekty. To pokazuje ogromny potencjał naszej branży, która dostosowała się do nowych warunków. Miejmy jednak nadzieję, że tę kategorię mieliśmy na konkursie po raz ostatni – podsumowuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska” oraz współprowadzący gali wręczenia nagród.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing