Kreatywność siłą sprzedaży, czyli jak pewna młoda firma zdobyła wielu klientów, rozdając im… dolary

Kreatywność siłą sprzedaży, czyli jak pewna młoda firma zdobyła wielu klientów, rozdając im… dolary
Polska spółka RightHello, zajmująca się aktywnym wspieraniem sprzedaży w sektorze B2B, znalazła nietypowy sposób na zaprezentowanie efektów swojej pracy a tym samym pozyskanie nowych klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-07-06

Dlaczego dolary?

Akcja marketingowa RightHello miała miejsce podczas tegorocznej edycji konferencji infoShare, gromadzącej ponad pięć tysięcy uczestników. Rozdając wraz z wizytówkami jednodolarowe banknoty, przedstawiciele firmy w dosłowny sposób dali do zrozumienia potencjalnym klientom, że warto z nimi współpracować:

Klienci RightHello mają średnio 10 razy więcej rozmów sprzedażowych z potencjalnymi klientami, niż przed rozpoczęciem współpracy z nami. Te rozmowy przekładają się na finalizowanie większej liczby transakcji. Dolar przy naszej wizytówce w prosty sposób daje do zrozumienia, że współpraca z RightHello się opłaca – tłumaczy Monika Chmielewska, Chief Marketing Officer

Nieszablonowe podejście przedsiębiorców przyniosło oczekiwane rezultaty – z ponad trzystu osób, do których trafiły wizytówki, co dziewiąta dołączyła do grona ich potencjalnych klientów. To świetny przykład na to, że można efektywnie zaprezentować się na tak dużym wydarzeniu i pozostać zapamiętanym.

Młodzi i skuteczni

Wprowadzając swój pomysł w życie, RightHello zaoszczędziła ponad 70% budżetu, który przeznaczyłaby na tradycyjne działania marketingowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Doświadczenie z infoShare pokazało nam, że skuteczna sprzedaż nie musi wymagać dużych nakładów finansowych. W tym przypadku wystarczyła kreatywność i dobra komunikacja – mówi Bartosz Majewski, dyrektor sprzedaży RightHello.

Wygląda na to, że młody, dynamiczny i zgrany zespół to klucz do sukcesu. Do tej pory z usług firmy skorzystało ponad osiemset przedsiębiorstw z 38 krajów, w tym Polski. Zdaje się jednak, że to dopiero początek i będzie o nich głośno jeszcze nie raz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się