Dlaczego dolary?
Akcja marketingowa RightHello miała miejsce podczas tegorocznej edycji konferencji infoShare, gromadzącej ponad pięć tysięcy uczestników. Rozdając wraz z wizytówkami jednodolarowe banknoty, przedstawiciele firmy w dosłowny sposób dali do zrozumienia potencjalnym klientom, że warto z nimi współpracować:
Klienci RightHello mają średnio 10 razy więcej rozmów sprzedażowych z potencjalnymi klientami, niż przed rozpoczęciem współpracy z nami. Te rozmowy przekładają się na finalizowanie większej liczby transakcji. Dolar przy naszej wizytówce w prosty sposób daje do zrozumienia, że współpraca z RightHello się opłaca – tłumaczy Monika Chmielewska, Chief Marketing Officer
Zobacz również
Nieszablonowe podejście przedsiębiorców przyniosło oczekiwane rezultaty – z ponad trzystu osób, do których trafiły wizytówki, co dziewiąta dołączyła do grona ich potencjalnych klientów. To świetny przykład na to, że można efektywnie zaprezentować się na tak dużym wydarzeniu i pozostać zapamiętanym.
Młodzi i skuteczni
Wprowadzając swój pomysł w życie, RightHello zaoszczędziła ponad 70% budżetu, który przeznaczyłaby na tradycyjne działania marketingowe.
– Doświadczenie z infoShare pokazało nam, że skuteczna sprzedaż nie musi wymagać dużych nakładów finansowych. W tym przypadku wystarczyła kreatywność i dobra komunikacja – mówi Bartosz Majewski, dyrektor sprzedaży RightHello.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wygląda na to, że młody, dynamiczny i zgrany zespół to klucz do sukcesu. Do tej pory z usług firmy skorzystało ponad osiemset przedsiębiorstw z 38 krajów, w tym Polski. Zdaje się jednak, że to dopiero początek i będzie o nich głośno jeszcze nie raz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing