Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Kreatywny BTL nie tylko od święta

Kreatywny BTL nie tylko od święta
Jakiś czas temu Wojciech Samborski na łamach „Nowego Marketingu” pokazywał, jak marki kreują rytuały, które oswajają ich produkty. Więcej: tworzą potrzeby. Ale to jedno oblicze marketingowych rytuałów. Drugim jest wykorzystywanie zwyczajów już utartych...
O autorze
2 min czytania 2015-05-18

…reinterpretowanie i pokazywanie, że można w nich uczestniczyć inaczej i czerpać z nich dodatkową przyjemność. Jak to robimy w MOSQI.TO?

WIOSNA

Święta Wielkanocne: pisanki, mazurki, święta przy stole, rodzina, ach rodzina… ale po kolei.

Poświęcony zestaw, czyli co można zmontować z jaj i kiełbasy

Nic tak nie cieszy w święta jak lodówka. Mając to na względzie, w 2013 roku przygotowaliśmy poświęcony zestaw magnesów na lodówkę. Przy jego pomocy można było stworzyć oryginalną kompozycję. Dla leniuszków i dowcipnisiów sporządziliśmy również gotowe propozycje konfiguracji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Chronimy .TO, co macie najcenniejsze – jaja!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Święta 2014. Przygotowaliśmy owijki na jaja L i XL. Kilka wzorów owijek znakomicie nadawało się do upiększenia świątecznych pisanek i ochronienia ich przez niechcianą kontuzją.

Wielkanocny zestaw ratunkowy

Czasy współczesne, 2015. Postanowiliśmy przyjść w sukurs trudnej konfrontacji przy rodzinnym stole. Ten sam co zwykle dowcip wujka Mietka, pytania cioci Zosi o to, kiedy wpadniemy z wizytą, monolog ojca o przewadze pracy w budżetówce nad niepewnym bytem w sektorze prywatnym. TO wymaga:

  • czegoś dla kurażu przed świąteczną wizytą u rodziny
  • cukru do polukrowania baby
  • H2O specjalnie święconej – zrobi wrażenie nie tylko na teściowej 😉
  • słodyczy i %%% na deser lub na trawienie.

LATO

Lato to czas przetworów

My też postanowiliśmy ulec tradycji – przygotowaliśmy przecierową akcję autopromocyjną na jedną z konferencji, chociaż Bóg nam świadkiem, że żadne z nas słoiki, a rodowici łodzianie. Za .TO skoncentrowani!

Lato z komarami?

Oczywiście, chętnie. Dla naszych klientów i bliskich przygotowaliśmy interaktywną kartkę imieninowo-urodzinową. Każdy, kto miał dostęp do kartki, mógł wybrać, który Mosqit wybzyczy mu życzenia.

JESIEŃ

Za oknem pada, temperatura spada, człowieka dopada coroczna depresja. A „to dlatego, że nie ma słońca”…

Herbatki?

„Z rozkoszy tego świata ilości niepomiernej zostanie nam po latach herbaty szklanka wiernej” – śpiewali Starsi Panowie. Wiedzieli, co mówią, bo od kilku lat paczka herbat od MOSQI.TO bije rekordy popularności wśród naszych klientów. Można sobie zaparzyć Magdę w wersji Rooibos, Irish Cream Bartka lub meliskę od Macieja. Wybór jest znacznie większy, choć w zestawie zmieściła się tylko reprezentacja Zespołu. Za to jakże aromatyczna!

ZIMA

Czas podsumować rok, zagrać w loterię i zaopatrzyć się w kalendarz na następny rok.

Zdrowia, zdrowia, zdrowia!

Zorganizowaliśmy naszym klientom i kilku zaprzyjaźnionym redakcjom świąteczną zdrapkę – można było wylosować pieniądze, zdrowie lub spokój. Wybrańcy losu otrzymywali kurierem dolary, calmsy lub procenty zamknięte w malej buteleczce. Oby do Świąt!

Back to the Future

Tradycyjny kalendarz na 2015 rok był kalendarzem wyjątkowym. Odarliśmy się wówczas z prywatności i zdradziliśmy swe oblicza z czasów, kiedy nikt nie myślał o deadline’ach, ASAPie i popraweczkach. Jak choćby Tomek Soluch, Creative Director, a tak naprawdę krasnoludek w stroju z epoki.

Kalendarze są u nas prawdziwą, najprawdziwszą tradycją. Co roku produkujemy limitowaną edycję. Na przykład:

Rytuał to działania zestandaryzowane. Tak przynajmniej tłumaczy encyklopedia. Jak pokazuje nasze doświadczenie – może być wbrew konwencji, a nadal nim pozostanie.

 

Autor: Maciej Wiśniewski, Account Director w MOSQI.TO