Królewskie przedłuża sponsoring Legii

Piwo Królewskie i Legia Warszawa kontynuują współpracę zapoczątkowaną w 2004 r. Przedstawiciele mistrzowskiej drużyny i najbardziej warszawskiej marki piwnej podpisali umowę sponsoringową na kolejne trzy sezony.
O autorze
1 min czytania 2020-08-20

Już od 16 lat marka Królewskie związana jest z klubem piłkarskim Legia Warszawa. To naturalna współpraca dwóch warszawskich symboli, bez których trudno wyobrazić sobie stolicę: piwa o warszawskich korzeniach, lidera sprzedaży na lokalnym rynku oraz klubu piłkarskiego, który zdobył w tym roku 14. w historii tytuł mistrza Polski. Taka długoletnia współpraca z jednym sponsorem to rzadki w polskim sporcie przykład stabilnego i efektywnego dla obu stron partnerstwa.

– Sponsoring warszawskiego Klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka obecna jest na stadionie, na koszulkach piłkarzy i wśród kibiców. Wraz z klubem i jego fanami celebrujemy osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promujemy też klub i naszą współpracę na rynku – mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, właściciela marki Królewskie.

Co roku Królewskie organizuje liczne akcje wspierające stołeczną drużynę, skierowane do fanów Klubu i mieszkańców stolicy. W ten sposób marka może być bliżej swojego konsumenta i towarzyszyć mu w najważniejszych dla niego wydarzeniach. Legia zaś ma stabilnego i zaangażowanego sponsora, który wspiera go w tych dobrych, ale także i trudnych czasach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj