W klimatycznym, warszawskim show-roomie KROSNO Glass odbyły się również warsztaty z fotografii szkła, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. O sztuczkach i trikach w fotografowaniu zdjęć opowiadał znany fotograf Jakub Hajduk. Spotkanie z influencerami było częścią wizerunkowej kampanii reklamowej prowadzonej już od miesięcy.
Zobacz również
Poza działaniami w kanałach społecznościowych (Instagram i Facebook) agencja Fastline, odpowiedzialna za organizację spotkania, przygotowała już drugą odsłonę outdoorową – wielkoformatową siatkę wisząca tuż obok Hotelu Novotel, na skrzyżowaniu Marszałkowskiej i Jerozolimskich. Jest to już drugi format reklamowy OOH zrealizowany dla marki. Agencja przygotowała też kampanię telewizyjną w TVN i TVP. Dodatkowo billboardy sponsorskie będą emitowane w trakcie programów śniadaniowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing