Ile razy zdarzyło Wam się jechać windą z atrakcyjną osobą i wręcz korciło Was, by zagadać do niej, lecz wewnętrzny krytyk osłabiał Waszą pewność siebie? Taka historia zdarzyła się bohaterom reklamy duńskiej marki obuwniczej Bianco.
W spocie zatytułowanym „The Lift” śledzimy losy mężczyzny i kobiety, którzy codziennie jeżdżą ze sobą windą do pracy. Za każdym razem, gdy się spotykają, oboje prowadzą w swoich głowach wewnętrzne rozmowy czy też rozważania na temat tej drugiej osoby. Z jednej strony kusi ich, by odezwać się do siebie, jednak ten wewnętrzny głos powoduje, że żadne z nich nie jest w stanie zdobyć się na odwagę i rozpocząć rozmowę. Aż do dnia, w którym kobieta traci pracę i ostatni raz przejedzie się tą windą…
Zobacz również
Film „The Lift” jest częścią kampanii „Step out of your head”, której celem jest zachęcenie nas do pokonania tego wewnętrznego krytyka, wyzbycia się wszelkich bezpodstawnych wątpliwości i uwierzenia w siebie. Bo w końcu lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż cały czas żyć w poczuciu „Co by było gdyby?”.
PS
Z cyklu krótkich filmików w windzie, marka Tyskie udowodniła, że nawet tak codzienne miejsce jak winda może być początkiem nowej znajomości. Akcja zrealizowana przez brand to część kampanii „Przejdźmy na TY”, która zachęca do dbania o bliskie relacje, otwartości i poznawania się.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
IKEA zaś na zeszłoroczną Wigilię stworzyła chwytający za serce spot, który udowadniał, że każde Święta da się uratować.
PS3
Z kolei firma Microsoft stworzyła kilka krótkich filmików w windzie, w których pracownicy marki wyjaśniają przedsiębiorcom i pracownikom polskich firm biznesowe i technologiczne korzyści, płynące z wykorzystania aplikacji Microsoftu.