W Lighthouse Chodkowski będzie pracował na projektach prowadzonych dla Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, T-Mobile i Riot Games.
Chodkowski z branżą komunikacyjną związany jest od blisko 15 lat. Doświadczenie zdobywał w agencjach public relations, gdzie tworzył strategie komunikacji i prowadził kompleksowe działania PR głównie dla firm z branży IT i nowych technologii.
Zobacz również
Wcześniej pracował dla międzynarodowej agencji Edelman, a także dla agencji Lewis i Weber Shandwick. Realizował projekty m.in. dla Siemens Industry, F5 Networks, Riverbed Technology, Qlik Business Intelligence, Unit4 TETA, SER Group, Gemalto czy IBM Security. Ostatnio pracował w agencji ZOOM bsc, gdzie zajmował się komunikacją Polskich Domów Drewnianych oraz firmie Abile Consulting, oferującej m.in. rozwiązania do robotyzacji procesów biznesowych (RPA).
Chodkowski specjalizuje się w PR korporacyjnym oraz media relations. Jest absolwentem stosowanych nauk społecznych (o specjalizacji PR) na Uniwersytecie Warszawskim.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach