W ramach kampanii Krzysztof Gonciarz stworzył dwa filmy. Film „Rzeczy, które widzę” mówi o unikalnym sposobie patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Krzysztof Gonciarz opowiada w nim o tym, jak przez lata zmieniło się jego postrzeganie świata i tego, co uważał za „ładne”, przy okazji oprowadzając widza po fascynującej go Japonii. Film został stworzony w technologii 6K i jest częścią platformy komunikacyjnej „Wyostrz ciekawość”.
Drugi materiał ma charakter „making of” i prezentuje kulisy powstawania „Rzeczy, które widzę”. Krzysztof wyjaśnia w jaki sposób powstał koncept filmu oraz przeprowadza widza przez poszczególne ujęcia, jak również przedstawia cechy ACUVUE OASYS with Transitions, które były dla niego na tyle istotne, że zdecydował się zdjąć okulary.
Zobacz również
Materiały przygotowane przez Krzysztofa Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej „Wyostrz ciekawość” w ramach której powstały materiały video opowiadające historię osób, które na co dzień pracują w wymagającym dobrego widzenia środowisku i dzięki soczewkom kontaktowym ACUVUE OASYS with Transitions lepiej radzą sobie z trudnymi warunkami. W poprzednich realizacjach zobaczyć można było aktorkę Małgorzatę Sochę i oszczepistkę Marię Andrejczyk.
Autorem platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która od listopada 2019 roku odpowiada za działania strategiczne, kreację i zarządzanie kanałami społecznymi marki, a także za realizację działań contentowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing