Krzysztof Kobylarz na czele działu marketingu i sprzedaży w Veneo

Krzysztof Kobylarz dołączył do zespołu kreatywnego Veneo, obejmując funkcję dyrektora ds.marketingu i sprzedaży. Funkcjonująca na rynku od 2007 roku krakowska agencja interaktywna powierzyła Kobylarzowi nadzór, wsparcie oraz rozwój kluczowych projektów Veneo.
O autorze
0 min czytania 2017-09-20

Jego wsparcie otrzyma również dział sprzedaży, który czerpać może z wieloletniego doświadczenia Kobylarza w zakresie prowadzenia projektów new businessowych. Pod jego nadzorem będą przebiegać również działania marketingowe i PR’owe promujące Spółkę.

Kobylarz z branżą internetową związany jest od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywał między innymi w Interii, agencjach; TESTA Communications, Semahead czy Ivision.

Wśród zrealizowanych kampanii można wymienić projekty realizowane dla Subaru Polska, Philip Morris Polska, Prymat, Black Red and White, ista Polska, PBSbank, Interia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj