Krzysztof Różycki dołącza do zespołu Meetrics

Do zespołu Meetrics dołącza Krzysztof Różycki, obejmując stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Przez kilka ostatnich lat pracował w Avon Cosmetics Polska, jako Digital Activation Coordinator.
O autorze
1 min czytania 2017-09-06

Meetrics to firma, która zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu br., będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych

Krzysztof Różycki karierę w branży digital rozpoczął w 2008 r., w firmie ARBOinteractive Polska, na stanowisku Project Manager. Pracował w tej firmie przez ponad 4 lata, finalnie na stanowisku Head of Product Development. Następnie pracował w agencji Red8 Digital, jako Account Manager, a od początku 2014 r. w Avon Cosmetics Polska, jako Digital Activation Coordinator.

W Avon Cosmetics odpowiedzialny był m.in. za rozwój i implementację długoterminowej strategii digital firmy, zarządzanie produkcją kontentu i jego wielokanałową dystrybucją, zarządzanie obecnością firmy w social mediach, budowanie własnych mediów (np. Avon MakeUpTV) oraz współpracę z domami mediowymi, domami produkcyjnymi, twórcami kontentu itp.

W Meetrics, Krzysztof Różycki, jako Menedżer ds. Kluczowych Klientów, będzie odpowiedzialny za sprawy techniczne i merytoryczne związane z pomiarem viewability. Przejmie opiekę nad kluczowymi klientami Meetrics w Polsce. Do jego obowiązków będzie należało m.in. wprowadzanie pomiarów na realizowanych projektach, pomoc w obsłudze narzędzia Ad Attention Manager, raportowanie i konsulting w zakresie oferowanych przez Meetrics produktów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Meetrics zadebiutowała na polskim rynku kilka tygodni temu, w czerwcu. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce kieruje – na stanowisku Country Managera – Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy. Meetrics wywodzi się z Niemiec i tam firma ma centralę, a jej oddziały funkcjonują w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Włoszech, Polsce i Szwecji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się