Lew, rap i meduza. Krzysztof Zalewski stworzył kolekcję we współpracy z YES

Lew, rap i meduza. Krzysztof Zalewski stworzył kolekcję we współpracy z YES
Marka YES do współpracy przy stworzeniu nowej kolekcji zaprosiła Krzysztofa Zalewskiego – wokalistę, kompozytora, multiinstrumentalistę znanego z różnych scenicznych wcieleń.
O autorze
1 min czytania 2024-10-10

Marka YES przekonuje, że męski świat stanowi idealne dopełnienie kobiecego. Przykładem na to ma być kolekcja YESxZalewski, której oficjalna premiera odbyła się 9 października 2024 roku. To pierwszy raz, kiedy YES tworzy biżuterię dla mężczyzn, a wybór Zalewskiego nie jest przypadkowy. Jego różnorodne wcielenia, które od lat możemy oglądać na scenie, to doskonały symbol otwartości YES na nowe.

– Biżuteria to stały element mojego wizerunku, dlatego propozycję stworzenia własnej kolekcji przyjąłem z ogromnym entuzjazmem. Od razu wiedziałem, że będę chciał wykorzystać motywy, które towarzyszą mi od dawna i mają dla mnie wyjątkowe znaczenie – przyznaje Krzysztof Zalewski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kolekcji pojawiły się motywy: lwa, meduzy i kostki do gry na gitarze. Każdy z nich ma specjalne znacznie, ponieważ Lew to imię syna Krzysztofa, a także symbol siły, mądrości i opiekuńczości. Meduza jest znakiem rozpoznawczym artysty, który można zauważyć zarówno na jego ciele, jak i tworzonych materiałach. Kostka do gry na gitarze to zaś atrybut, z którym Zalewski właściwie się nie rozstaje.

Zadaniem YES było przełożenie tych trzech motywów na męską, a właściwie unisexową biżuterię, która oddawałaby charakter artysty. W wyniku ścisłej współpracy powstały oryginalne sygnety, łańcuchy, bransoletki i kolczyki. W kolorze srebra lub złota, niektóre z zielonym malachitem, idealnie dopełniają zarówno męską, jak i kobiecą osobowość.

– Współpraca z Krzysztofem Zalewskim była dla nas świetnym doświadczeniem. Krzysztof od początku wiedział, czego chce, my wiedzieliśmy, jak to zrobić i w rezultacie powstała wspaniała, niezwykle oryginalna kolekcja – mówi Zuzanna Krokowicz, brand managerka YES.

Zdjęcie główne: mat. pras. YES

PS Kampania „YES, I don’t”: Fundacja SEXEDPL oraz YES oddają głos osobom niedzietnym z wyboru

1 sierpnia przypada Międzynarodowy Dzień Bez Dzieci (International Childfree Day). Tego dnia, Fundacja SEXEDPL razem z marką YES startuje z miesięczną kampanią „YES, I don’t”. W ramach kampanii powstała seria filmów edukacyjnych, które prezentują historie oraz doświadczenia osób i par niedzietnych w różnym wieku.

PS2 TheBestOfEffie Grand Prix 2022: YES ,,Jestem kobietą’’

W tym roku obchodzimy 25-lecie konkursu Effie Awards Poland. Z tej okazji w cyklu #TheBestOfEffie przyglądamy się kampaniom, które zdobyły Grand Prix Effie. Jednym z wyróżnionych projektów jest „Jestem Kobietą” marki YES, nagrodzony w 2022 roku. Poznaj jego kulisy.