Marka YES przekonuje, że męski świat stanowi idealne dopełnienie kobiecego. Przykładem na to ma być kolekcja YESxZalewski, której oficjalna premiera odbyła się 9 października 2024 roku. To pierwszy raz, kiedy YES tworzy biżuterię dla mężczyzn, a wybór Zalewskiego nie jest przypadkowy. Jego różnorodne wcielenia, które od lat możemy oglądać na scenie, to doskonały symbol otwartości YES na nowe.
Zobacz również
– Biżuteria to stały element mojego wizerunku, dlatego propozycję stworzenia własnej kolekcji przyjąłem z ogromnym entuzjazmem. Od razu wiedziałem, że będę chciał wykorzystać motywy, które towarzyszą mi od dawna i mają dla mnie wyjątkowe znaczenie – przyznaje Krzysztof Zalewski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kolekcji pojawiły się motywy: lwa, meduzy i kostki do gry na gitarze. Każdy z nich ma specjalne znacznie, ponieważ Lew to imię syna Krzysztofa, a także symbol siły, mądrości i opiekuńczości. Meduza jest znakiem rozpoznawczym artysty, który można zauważyć zarówno na jego ciele, jak i tworzonych materiałach. Kostka do gry na gitarze to zaś atrybut, z którym Zalewski właściwie się nie rozstaje.
Zadaniem YES było przełożenie tych trzech motywów na męską, a właściwie unisexową biżuterię, która oddawałaby charakter artysty. W wyniku ścisłej współpracy powstały oryginalne sygnety, łańcuchy, bransoletki i kolczyki. W kolorze srebra lub złota, niektóre z zielonym malachitem, idealnie dopełniają zarówno męską, jak i kobiecą osobowość.
– Współpraca z Krzysztofem Zalewskim była dla nas świetnym doświadczeniem. Krzysztof od początku wiedział, czego chce, my wiedzieliśmy, jak to zrobić i w rezultacie powstała wspaniała, niezwykle oryginalna kolekcja – mówi Zuzanna Krokowicz, brand managerka YES.
Zdjęcie główne: mat. pras. YES
PS Kampania „YES, I don’t”: Fundacja SEXEDPL oraz YES oddają głos osobom niedzietnym z wyboru
1 sierpnia przypada Międzynarodowy Dzień Bez Dzieci (International Childfree Day). Tego dnia, Fundacja SEXEDPL razem z marką YES startuje z miesięczną kampanią „YES, I don’t”. W ramach kampanii powstała seria filmów edukacyjnych, które prezentują historie oraz doświadczenia osób i par niedzietnych w różnym wieku.
PS2 TheBestOfEffie Grand Prix 2022: YES ,,Jestem kobietą’’
W tym roku obchodzimy 25-lecie konkursu Effie Awards Poland. Z tej okazji w cyklu #TheBestOfEffie przyglądamy się kampaniom, które zdobyły Grand Prix Effie. Jednym z wyróżnionych projektów jest „Jestem Kobietą” marki YES, nagrodzony w 2022 roku. Poznaj jego kulisy.