TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lew, rap i meduza. Krzysztof Zalewski stworzył kolekcję we współpracy z YES

Lew, rap i meduza. Krzysztof Zalewski stworzył kolekcję we współpracy z YES
Marka YES do współpracy przy stworzeniu nowej kolekcji zaprosiła Krzysztofa Zalewskiego – wokalistę, kompozytora, multiinstrumentalistę znanego z różnych scenicznych wcieleń.
O autorze
1 min czytania 2024-10-10

Marka YES przekonuje, że męski świat stanowi idealne dopełnienie kobiecego. Przykładem na to ma być kolekcja YESxZalewski, której oficjalna premiera odbyła się 9 października 2024 roku. To pierwszy raz, kiedy YES tworzy biżuterię dla mężczyzn, a wybór Zalewskiego nie jest przypadkowy. Jego różnorodne wcielenia, które od lat możemy oglądać na scenie, to doskonały symbol otwartości YES na nowe.

– Biżuteria to stały element mojego wizerunku, dlatego propozycję stworzenia własnej kolekcji przyjąłem z ogromnym entuzjazmem. Od razu wiedziałem, że będę chciał wykorzystać motywy, które towarzyszą mi od dawna i mają dla mnie wyjątkowe znaczenie – przyznaje Krzysztof Zalewski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kolekcji pojawiły się motywy: lwa, meduzy i kostki do gry na gitarze. Każdy z nich ma specjalne znacznie, ponieważ Lew to imię syna Krzysztofa, a także symbol siły, mądrości i opiekuńczości. Meduza jest znakiem rozpoznawczym artysty, który można zauważyć zarówno na jego ciele, jak i tworzonych materiałach. Kostka do gry na gitarze to zaś atrybut, z którym Zalewski właściwie się nie rozstaje.

Zadaniem YES było przełożenie tych trzech motywów na męską, a właściwie unisexową biżuterię, która oddawałaby charakter artysty. W wyniku ścisłej współpracy powstały oryginalne sygnety, łańcuchy, bransoletki i kolczyki. W kolorze srebra lub złota, niektóre z zielonym malachitem, idealnie dopełniają zarówno męską, jak i kobiecą osobowość.

– Współpraca z Krzysztofem Zalewskim była dla nas świetnym doświadczeniem. Krzysztof od początku wiedział, czego chce, my wiedzieliśmy, jak to zrobić i w rezultacie powstała wspaniała, niezwykle oryginalna kolekcja – mówi Zuzanna Krokowicz, brand managerka YES.

Zdjęcie główne: mat. pras. YES

PS Kampania „YES, I don’t”: Fundacja SEXEDPL oraz YES oddają głos osobom niedzietnym z wyboru

1 sierpnia przypada Międzynarodowy Dzień Bez Dzieci (International Childfree Day). Tego dnia, Fundacja SEXEDPL razem z marką YES startuje z miesięczną kampanią „YES, I don’t”. W ramach kampanii powstała seria filmów edukacyjnych, które prezentują historie oraz doświadczenia osób i par niedzietnych w różnym wieku.

PS2 TheBestOfEffie Grand Prix 2022: YES ,,Jestem kobietą’’

W tym roku obchodzimy 25-lecie konkursu Effie Awards Poland. Z tej okazji w cyklu #TheBestOfEffie przyglądamy się kampaniom, które zdobyły Grand Prix Effie. Jednym z wyróżnionych projektów jest „Jestem Kobietą” marki YES, nagrodzony w 2022 roku. Poznaj jego kulisy.