Krzysztof Zalewski stworzył kolekcję we współpracy z YES

Krzysztof Zalewski stworzył kolekcję we współpracy z YES
Jeden z czołowych polskich muzyków, Krzysztof Zalewski, zrealizował projekt z biżuteryjną firmą YES. Brand miał dotychczas w ofercie artykuły wyłącznie dla kobiet, jednak współpraca z Zalewskim to moment zmian. W ofercie znajdą się symbole lwa, meduzy i kostki gitarowej.
O autorze
1 min czytania 2024-09-25

Marka YES przekonuje, że męski świat stanowi idealne dopełnienie kobiecego. Przykładem na to ma być kolekcja YESxZalewski, której oficjalna premiera odbędzie się 9 października 2024 roku. To pierwszy raz, kiedy YES tworzy biżuterię dla mężczyzn, a wybór Zalewskiego nie jest przypadkowy. Jego różnorodne wcielenia, które od lat możemy oglądać na scenie, to doskonały symbol otwartości YES na nowe.

– Biżuteria to stały element mojego wizerunku, dlatego propozycję stworzenia własnej kolekcji przyjąłem z ogromnym entuzjazmem. Od razu wiedziałem, że będę chciał wykorzystać motywy, które towarzyszą mi od dawna i mają dla mnie wyjątkowe znaczenie – przyznaje Krzysztof Zalewski.

W kolekcji pojawiły się motywy: lwa, meduzy i kostki do gry na gitarze. Każdy z nich ma specjalne znacznie, ponieważ Lew to imię syna Krzysztofa, a także symbol siły, mądrości i opiekuńczości. Meduza jest znakiem rozpoznawczym artysty, który można zauważyć zarówno na jego ciele, jak i tworzonych materiałach. Kostka do gry na gitarze to zaś atrybut, z którym Zalewski właściwie się nie rozstaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras. YES

PS Kampania „YES, I don’t”: Fundacja SEXEDPL oraz YES oddają głos osobom niedzietnym z wyboru

1 sierpnia przypada Międzynarodowy Dzień Bez Dzieci (International Childfree Day). Tego dnia, Fundacja SEXEDPL razem z marką YES startuje z miesięczną kampanią „YES, I don’t”. W ramach kampanii powstała seria filmów edukacyjnych, które prezentują historie oraz doświadczenia osób i par niedzietnych w różnym wieku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 TheBestOfEffie Grand Prix 2022: YES ,,Jestem kobietą’’

W tym roku obchodzimy 25-lecie konkursu Effie Awards Poland. Z tej okazji w cyklu #TheBestOfEffie przyglądamy się kampaniom, które zdobyły Grand Prix Effie. Jednym z wyróżnionych projektów jest „Jestem Kobietą” marki YES, nagrodzony w 2022 roku. Poznaj jego kulisy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się