W zimowej edycji kampanii Pepsi sprawdziło, jaki smak wybieramy, kiedy temperatura za oknem spada. Czy orzeźwiająca Pepsi pomaga przełamać Miejskim Łyżwiarzom pierwsze lody? Jakim smakiem kierują się Świąteczni Kierowcy? W akcji biorą udział intrygujące świąteczno-zimowe grupy. Swój smak wskazali już między innymi Wieszający Lampki Choinkowe… oraz Elfy!
Zobacz również
Do tej pory w Wyzwaniu Smaku Pepsi wzięło udział 6 intrygujących grup, nawiązujących
do trwającego okresu zimowo-świątecznego – wśród nich między innymi Wieszający lampki choinkowe (59 % z uczestniczących w badaniu wybrało smak Pepsi) oraz Świąteczni kierowcy (58 %). Smak Pepsi w ślepym teście wskazywali również biorący udział w akcji Pepsi Totalni Snowboardziści (64 %), Miejscy Łyżwiarze (64 %), Pogodoodporni (62 %) i Elfy (56%). Kto będzie następny? Co tydzień na swoim facebookowym profilu Pepsi przedstawia kolejne grupy, podejmujące zimowe Wyzwanie Smaku Pepsi.
Legendarny test smaku
Mechanizm badania preferencji smakowych podczas Wyzwania Smaku Pepsi pozostaje niezmienny od samego początku trwania akcji. Podczas Wyzwania uczestnik dostaje do spróbowania Pepsi oraz drugi napój typu cola w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i wskazuje, który z nich smakuje mu bardziej. Następnie dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów każdorazowo podawane są w tej samej temperaturze, w tych samych kubeczkach i ze świeżo otwartych puszek.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za przygotowanie i realizację zimowej kampanii Pepsi odpowiadają firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja reklam), Deloitte Digital (aktywności w internecie), OMD (zakup mediów), Ewesa (organizacja eventów) oraz Partner of Promotion (działania PR).
Słuchaj podcastu NowyMarketing