Kubicki i Okulicz dyrektorami kreatywnymi w Engine

Na stanowiska dyrektorów kreatywnych w agencji Engine, powołani zostali Tomasz Okulicz i Jarosław Kubicki. Będą odpowiadać za koordynację prac kreatywnych dla obecnych klientów oraz przy projektach przetargowych, a także za wyznaczenie kierunków rozwoju kreatywnego agencji.
O autorze
1 min czytania 2013-01-14

fot. od lewej J. Kubicki, T. Okulicz

Jarosław Kubicki był wcześniej związany z agencjami Red 8 i FireFly, gdzie piastował stanowisko senior art directora i dyrektora kreatywnego. Obsługiwał – między innymi – takie marki jak Burger King, Samsung, Żywiec, Fortis Bank, Nestle i Orange.

Tomasz Okulicz od ponad 3 lat w strukturze kreacji Engine odpowiadał głównie za kreację dla marek Cropp, MINI, Energa, Henkel, T-Mobile i Heyah, jak również działania w mediach społecznościowych.

– Wzmacniamy siłę kreatywną Agencji dwutorowo: organicznie poprzez awansowanie i zwiększenie kompetencji najzdolniejszych z naszych kreatywnych oraz poprzez szukanie na rynku osób łączących kreatywność ze znajomością specyfiki nowych mediów. Zastosowaliśmy obecnie wariant kiedy jeden dyrektor kreatywny jest artem a drugi copywriter’em – uzupełniają się kompetencjami tworząc dzięki temu sprawnie zarządzający kreacją agencji duet  – mówi Jarosław Śmigiel, dyrektor zarządzający Engine.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ostatnim kwartale 2012 roku zespół Engine został znacząco rozbudowany, do Agencji trafiło w tym czasie aż 6 nowych osób. Wraz z rozstrzygnięciem trwających obecnie przetargów Agencja planuje kolejne zatrudnienia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing