Kubota podsumowała wyniki kampanii „Podstawa komfortu”

Jesienią ubiegłego roku marka klapków i odzieży zrealizowała kampanię wizerunkową „Podstawa komfortu”. Jej punktem wyjścia stała się nowa strategia polskiego brandu, osadzona w idei swobody i luzu – zarówno w ruchach, jak i w myśleniu.
O autorze
1 min czytania 2024-01-15

W ostatniej kampanii marka Kubota żonglowała skojarzeniami związanymi z odpoczynkiem, dobrym samopoczuciem i szeroko pojętym komfortem.

Osią tych działań stał się cykl spotów video, których wspólnym mianownikiem i – dosłowną – podstawą komfortowych sytuacji były klapki Kubota, a dokładnie modele Kubota Rzep 2.0 i Rzep 2.0 Tech, które w kampanii pojawiły się na pierwszym planie.

– Działania zrealizowane w ramach kampanii wygenerowały prawie 12 mln zasięgu, a sama „Podstawa komfortu” stała się dla nas dobrym powodem do rozwoju kolejnego kanału marki – profilu na Tiktoku. Budowanie aktywności w tej przestrzeni pozwala nam docierać do jeszcze szerszego grona odbiorców – również tych młodszych – mówi Paweł Dąbrowski, Marketing & e-Commerce Director Kubota S.A.

W kampanii udział wzięli również popularni influencerzy – wśród zaangażowanych twórców znaleźli się m.in. Szczepanikov, Leśnior, Joanna Toboła-Pieńczak oraz Marta Moczydłowska (Lempapilo).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Od początku reaktywacji marki Kubota wiedzieliśmy jedno – nawiązanie do mody lat 90. jest nietrwałe, a ironiczne reintepretowanie ikonografii produktu to trend, który również z czasem wytraci pęd. Rozwiązaniem na to miało być zakorzenienie marki w ponadczasowym, istotnym kodzie kulturowym – niezależnym od sezonowości i czytelnym międzygeneracyjnie. Tym kodem stał się dla nas komfort i wszystko, co z nim związane – selfcare, radość z życia, otwartość na różnorodność oraz luz i swoboda – komentuje Alina Sztoch, CEO & co- founder Kubota S.A.

Za realizację spotów video dostępnych w serwisie YouTube odpowiadały agencje Tigers oraz SCPROJECTS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Źródło: materiały prasowe Kubota

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się