Kubota udostępnia elastyczne płatności Klarny

Klarna ogłosiła dziś wprowadzenie swojej flagowej usługi „Zapłać za 30 dni” w sklepie online Kubota. Polska marka modowa będzie mogła zaoferować swoim klientom dodatkowe, elastyczne opcje płatności obok dostępnych już w e-sklepie marki metod rozliczania transakcji.
O autorze
1 min czytania 2022-06-28

Kupujący będą mogli zapłacić później, już po otrzymaniu i sprawdzeniu zamówienia, w dodatku bez dodatkowych opłat i odsetek. Udostępniając usługę „Zapłać za 30 dni” Klarna chce zapewniać konsumentom bardziej sprawiedliwą i zrównoważoną alternatywę dla tradycyjnych produktów bankowych i kredytowych, ale także innych usług typu BNPL.

Wedle najświeższego raportu Worldpay z odroczonych płatności korzysta już 5% polskich konsumentów handlu online. Sprzyjającym czynnikiem rosnącej popularności BNPL w kraju jest otwartość Polaków na innowacje fintechowe, czego potwierdzeniem jest stosowanie BLIKa czy kart zbliżeniowych. W Kubocie jesteśmy bardzo otwarci na nowe i skuteczne rozwiązania technologiczne. Jest udowodnione, że wdrożenie odroczonych płatności zwiększa m.in. trzy z głównych KPI, nad którymi w sklepie kubotastore.pl sukcesywnie pracujemy: współczynnik konwersji, średnią wartość zamówienia oraz średnią liczbę produktów w koszyku. Implementacja Klarny w metodach płatności nie oznacza dla nas jedynie udostępnienia kolejnej opcji w bramce płatności. Współpraca z Klarną to z naszej perspektywy również silne partnerstwo B2B na gruncie co-marketingowym. Wyznajemy jako zespoły zbieżne wartości, co klienci doskonale mogą wyczuć w sposobach komunikacji obu marek, a niebawem w naszych wspólnych akcjach marketingowych –  komentuje Joanna Kwiatkowska, vice CEO, head of sales & CTO w Kubota S.A.
Cieszymy się na naszą współpracę, bo Kubota to marka uwielbiana przez Polaków, wręcz ikoniczna. Dla nas to ważny krok w rozwoju Klarny w Polsce. Już w latach 90-tych Kubota była jedną z najpopularniejszych lokalnych marek, ale w ostatnich latach i z nowymi właścicielami tempo jej rozwoju stało się wręcz imponujące. Wiemy, że polscy klienci są wielkimi zwolennikami lokalnych marek. Nasze ostatnie badanie „Modna Polska. Nowa generacja Polaków na zakupach” pokazało, że 84% polskich konsumentów mody posiada w szafie ubrania od polskich marek, co pokazuje, jak bardzo patriotyczni jesteśmy przy zakupach produktów z kategorii fashion. Udostępnienie płatności Klarny klientom Kubota jest częścią naszej misji wspierania lokalnych marek w dążeniu do osiągnięcia pozycji rynkowego lidera – komentuje Łukasz Dwulit, head of business development w Klarny w Polsce.

Jak ponadto wynika z raportu Klarny „Modna Polska” dla ponad 3 na 10 polskich konsumentów mody (35%) ważne jest to, że kupują od polskiej marki odzieżowej. Ich zdaniem wygoda (56%) i przystępna cena (44%) to kluczowe cechy polskich marek fashion.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj