Tęczowe klapki powstały w ramach współpracy marek Kubota i TakaPara w 2019 roku. Tuż po wprowadzeniu je do sprzedaży, brand przekazywał 1% ze sprzedaży obuwia na konto Fundacji DKMS.
Z kolei w czerwcu ubiegłego roku Kubota zaprezentowała kultowe już klapki Rzep w tęczowym wydaniu – wówczas w ramach akcji marka przekazywała część zysku ze sprzedaży butów na rzecz Stowarzyszenia Grupa Stonewall.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Z okazji tegorocznych Walentynek brand znowu rusza z akcją w szczytnym celu. Tym razem 5 złotych z każdej sprzedanej pary tęczowych klapków trafi do Kampanii Przeciwko Homofobii, która walczy z dyskryminacją osób ze środowiska LGBT+.
Klapki Rzep z tęczowym logo są dostępne w kolorze żółtym, czerwonym i czarnym i kosztują 39.99 zł.
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W cyklu „Budowanie wizerunku marki modowej” przybliżamy sylwetki polskich brandów i ich sprawdzone sposoby na budowanie swojego wizerunku. Tym razem przedstawiamy markę Kubota.
PS2
Macie w domu ubrania po swoich ex? Zalando w swojej walentynkowej kampanii zachęca, by zamiast wyrzucać, pozbyć się ich w nieco inny sposób – na przykład sprzedając je na platformie Zalando Pre-Owned.