Kulinarna podróż dookoła świata w nowej kampanii KFC

O autorze
2 min czytania 2021-04-28

Na wakacje musimy co prawda jeszcze chwilę poczekać, ale KFC znalazło sposób na to, by już teraz przenieść swoich gości w kulinarną podróż do odległych, słynących z ferii barw i smaków miejsc. W sieci restauracji KFC na fanów chrupiącego kurczaka czeka bowiem zaskakująca nowość – KFC Poké Bowl. To danie, którego większą cześć składników wybiera się samodzielnie, a dostępne smaki dodatków inspirowane są Kalifornią, Meksykiem oraz Orientem.

Wraz z wiosną, do sieci restauracji KFC, w ślad za światowymi trendami kulinarnymi, zawitała pyszna nowość – KFC Poké Bowl, którą docenią nawet najbardziej wybredni foodies. To posiłek rodem z kuchni hawajskiej, gdzie „poké” oznacza „pokrojony na kawałki”. Tradycyjnie jest to ryż podawany w misce z dodatkiem pokrojonych warzyw, dressingu i przypraw oraz plasterków surowej ryby. Z jednej strony jest super pożywny, a z drugiej niesamowicie lekki, delikatny i przede wszystkim smaczny. W KFC rybę zastąpił pyszny kurczak w sekretnej panierce Colonela Sandersa, a danie serwowane jest w ekologicznej, papierowej misce bo poké bowl to oryginalnie właśnie miska różnorodnych pyszności ułożonych luzem na ryżu.

Poké Bowl to nowość w restauracjach szybkiej obsługi, którajest dostępna w wyjątkowych zestawieniach smakowych. Goście KFC mogą wybrać jeden z trzech wariantów KFC Poké Bowl: unikalne California Sun z porcją zaliczanego do tzw. superfoods awokado oraz ananasa, sprawdzone zestawienie, czyli Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera Cheddar i sosu BBQ oraz wyraziste Sweetest Chili, które zaskoczy swoją orientalną nutą.

Wybór wariantu to jednak dopiero początek kulinarnej przygody bo KFC Poké Bowl to zdecydowanie propozycja dla tych, którzy chcą sami decydować, na jakie dodatki mają akurat tego dnia największą ochotę. Kolejnym krokiem jest bowiem wybór bazowego składnika dania, którym może być ryż z warzywami, frytki lub dodatkowa poracja sałaty. Ostatnim elementem jest natomiast decyzja odnośnie głównego dodatku. Tu do wyboru są klasyczne, chrupiące Bites, grillowany filet kurczaka, dla tych którzy dodać daniu jeszcze więcej lekkości, a także grillowany ser Halloumi dla wszystkich, którzy preferują wersję KFC wege. Całość, jak zawsze w KFC, przygotowywana jest na miejscu w restauracji, zgodnie z zamówieniem Gościa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

KFC Poké Bowl to doskonała propozycja na wiosenny i letni posiłek. Dania idealnie nadają się na przekąskę do parku, czy spotkanie w plenerze z przyjaciółmi. Dzięki aż trzem wariantom smakowym i możliwości tworzenia tak wielu kombinacji z dostępnych w ofercie dodatków, KFC Poké Bowl można jeść praktycznie za każdym razem w innej wersji, więc o nudzie absolutnie nie ma mowy

Nową ofertę KFC Poké Bowl wspiera kampania reklamowa „Poké – Spróbuj i zachwyć się bogactwem smaków KFC”, która obejmuje spoty online i w telewizji, a także wpisy na serwisach społecznościowych KFC. Dynamiczny film w reżyserii Katki Michalak wyprodukowany został w domu produkcyjnym Dynamo, kreację zaś przygotowała agencja McCANN Poland. Za zakup mediów odpowiada agencja Media Direction OMD, a za działania PR Weber Shandwick.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się