Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Kultowa marka Optimus wraca do gry

AB S.A. dokonała zakupu praw do marki Optimus, powołując do życia Optimus Sp. z o.o. Projekt wrocławskiej firmy zakłada zbudowanie sieci franczyzowej oraz szerokie portfolio produktów: m.in. serwery, komputery osobiste i przemysłowe oraz systemy Digital Signage.
O autorze
1 min czytania 2013-09-20

– Na decyzję o zakupie części praw do Optimus złożyło się wiele czynników. Przede wszystkim, wykorzystaliśmy szansę na nabycie praw do marki, za którą stoi ogromny potencjał biznesowy i marketingowy. Nie bez znaczenia jest również to, że Optimus działał także na rynku integratorskim. Chcieliśmy wykorzystać siłę tego brandu, a dodając do tego naszą wiedzę i ponad 20-letnie doświadczenie na rynku IT wyznaczyć nowe kierunki rozwoju tej kultowej marki – mówi Andrzej Przybyło, Prezes Zarządu AB S.A.

Badania marketingowe przeprowadzone przez zewnętrzną firmę badawczą na zlecenie AB S.A. potwierdziły, że Optimus nadal jest postrzegany jako kultowa marka polskiego sektora nowych technologii. Wywołuje ona pozytywne skojarzenia i darzona jest uznaniem ze względu na pozycję, którą zajmowała w przeszłości. Jest to najbardziej rozpoznawalna marka IT wśród dostawców sprzętu komputerowego i usług informatycznych.

Spółka Optimus została założona przez Romana Kluskę w latach 90. i szybko stała się nie tylko czołowym producentem komputerów w Polsce, ale także znaczącym podmiotem na rynku integratorskim.

– Pomimo że minęło wiele lat, Optimus jest bliski memu sercu, cieszę się więc że marka trafiła pod skrzydła tak uznanej i wiarygodnej spółki jak AB. Mam nadzieję, że rozwój Optimusa w strukturach Grupy AB będzie dużym sukcesem – mówi Roman Kluska, założyciel spółki Optimus.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj