fot. źródło: emisja.stoprocent.com/
Na rynek polskiej odzieży streetwear wraca marka Stoprocent. Jej twórca i dyrektor kreatywny Winicjusz Wini Bartków odpowiada na oczekiwania fanów marki i z pełnym zaangażowaniem i świeżością umysłu zapowiada wielki powrót legendarnego brandu. Stoprocent spółka akcyjna umożliwia stęsknionym fanom na dołączenie do grupy inwestorskiej i wypuszcza emisję części swoich akcji dając możliwość współtworzenia brandu.
Zobacz również
Za reaktywację marki oprócz samego dyrektora kreatywnego odpowiada nowy zespół, na którego czele stoi Adam Romanowski i Maciej Grad. Ten drugi po dość niespodziewanym transferze biznesowym odszedł z agencji Semcore, gdzie pracował jako brand manager. Razem z Romanowskim odpowiedzialni są za stworzenie nowego modelu biznesowego dla marki.
– Marka wraca do legendarnej jakości i z nowym sklepem internetowym, który oprócz klasycznej dostępności ubrań będzie umożliwiał zakup limitowanych dropów. Wciąż Stoprocent to muzyka, sport i ulica. Firma zapowiada rozwój zespołu, nowy kanał youtube o modzie streetwear i nowy sklep stacjonarny, który będzie prawdziwą świątynią Stoprocent – opowiada nowy szef marketingu Stoprocent.
W rozmowach, które przeprowadza Winicjusz Bartków na kanale na YouTubie ogłosił pierwsze współprace marki między innymi z Andrzejem Draganem czy Maciejem Kawulskim.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Stoprocent planuje w najbliższych dwóch latach doprowadzić do podobnego poziomu sprzedaży ubrań, który osiągała w ubiegłych latach, a następnie rozpocząć ekspansję zagraniczną, która zacznie się od rynku niemieckiego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka otwiera się również na grupę nowych odbiorców tj. 17-25 lat oraz zwiększa kolekcje ubrań dla kobiet.
Marka w niespełna miesiąc od emisji akcji zebrała ponad połowę środków potrzebnych do reaktywacji w tej formie, jednak jak podkreśla zarząd firm – firma już wystartowała wiele miesięcy temu i posiada również swoje środki, które przeznaczane są głównie na zasoby ludzkie oraz projekty nowych kolekcji. Pod koniec sierpnia ma ruszyć sklep internetowy Stoprocent.
Wciąż można dołączyć do grupy akcjonariuszy.
Oprócz gadżetów, zniżek akcjonariusze mają możliwość w zależności od wykupionych pakietów między innymi otrzymania vipowskich biletów na imprezę połączoną z pokazem nowej kolekcji Stoprocent, imprezę priv u Winiego, czy wizytę w programie Winiego na YT. Najważniejsze przywileje akcjonariuszy to między innymi: wypłacanie dywidendy, możliwość sprzedaży akcji, dostęp do limitowanych dropów oraz współdecydowanie w najważniejszych decyzjach biznesowych Stoprocent poprzez specjalnie przygotowaną przestrzeń komunikacyjną dla inwestorów.
Akcje dostępne są pod linkiem emisja.stoprocent.com.