… właśnie w Cinema City. Wprowadzenie produktu do kin koordynuje New Age Media.
Marka Ben & Jerry’s, pomimo swojej krótkiej obecności na polskim rynku, jest już rozpoznawalna ze względu na częste występowanie w popularnych amerykańskich filmach i serialach, takich jak np. „Dziennik Bridget Jones”, „Ciemniejsza strona Greya”, „Deadpool 2”, „Akwamaryna”, „Przyjaciele” i „Teoria wielkiego podrywu”.
Zobacz również
Lody Ben & Jerry’s w Cinema City dostępne są w czterech wariantach smakowych: Caramel Chew Chew, Chocolate Fudge Brownie, Cookie Dough oraz Peanut Butter Cup i można je kupić w pojemności 100ml.
Ben & Jerry’s poszerza portfolio Unilever w segmencie lodów, w którym znajdują się takie pozycje jak m.in: Magnum, Big Milk, Cornetto i Twister.
![OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/badanie-ontk-ai-142x0-c-default.jpg)
OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]