Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Kultowe śniadanie w nowym wydaniu – jajecznica w McDonald’s idealna na wynos

Od 14 kwietnia br. w ofercie śniadaniowej McDonald’s dostępna jest kultowa pozycja w nowym wydaniu – jajecznica zawinięta w McWrapa. To idealna i wygodna opcja na wynos, zwłaszcza dla zabieganych o poranku osób. Właśnie ruszyła kampania promująca nowy produkt.
O autorze
1 min czytania 2021-04-15

McDonald’s w odpowiedzi na potrzeby konsumentów stawia na uwielbiany przez wszystkich poranny klasyk. 14 kwietnia do oferty śniadaniowej została wprowadzona jajecznica. Usmażone świeże jaja, zawinięte w pszennej tortilli, z dodatkiem chrupiących warzyw: czerwonej papryki, liści aromatycznej rukoli, kawałów soczystego pomidora i plasterków czerwonej cebuli. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: z bekonem, wieprzowiną lub w opcji dla wegetarian – z pieczarkami. Dzięki poręcznej tortilli, jajecznica z McDonald’s jest idealną opcją na pożywne i lekkie śniadanie na wynos.

Rozszerzeniu oferty śniadaniowej o McWrap z jajecznicą towarzyszy kampania marketingowa z udziałem dobrze znanej postaci. Pracownik McDonald’s o pseudonimie Babcia powraca, by przypomnieć wszystkim, że dobre śniadanie to podstawa, szczególnie gdy czeka nas pracowity dzień. „Gdy poranek zabiegany, jajeczniczkę chwyć kochany” – przekonuje Babcia w najnowszym spocie dostępnym na kanale YT marki.

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcję video zrealizował OTO Film. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj