Boom na „drwaloseksualnych” zawitał do Polski na dobre. Kultowa kanapka z McDonald’s sprawia, że mężczyźni mogą czerpać z niej jeszcze więcej siły i energii na zimowe dni, nie tylko w puszczy, ale także w miejskiej dżungli czy w podróży. Nie od dziś wiadomo, że mężczyźni dzielą się na tych bardziej macho i delikatniejszych. Jedni są łagodnymi, sympatycznymi, kochającymi naturę i siedzenie przy ognisku mężczyznami, natomiast inni to leśni twardziele, pogromcy wilków i niedźwiedzi.
Dlatego nie bez powodu Kanapka Drwala pojawiła się w dwóch odsłonach. Wersja klasyczna to serowo-bekonowa bułka, placek serowy w złocistej panierce, duży kawałek 100% polskiej wołowiny, dwa plastry chrupiącego bekonu, a do tego prażona cebulka i aromatyczny sos z przyprawami – to za tymi składnikami tęsknili fani sycących burgerów. Pikantna kanapka to placek serowy, soczysta wołowina, prażona cebulka i serowo-bekonowa bułka, podkreślone ostrym sosem i papryczkami jalapeno.
Zobacz również
Drwalom w tegorocznej promocji towarzyszą doskonale znane Zakręcone Frytki i Chrupserki – mała przekąska dla fanów chrupiącego camembertu z sosem żurawinowym podkreślającym jego kremowy smak.
Więcej na fanpage McDonald’s Polska i stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing