Psy, z którymi dzielimy życie, obdarowują nas bezgraniczną miłością i oddaniem, czyniąc nasz świat lepszym miejscem. Dlatego warto odwdzięczać się im każdego dnia troską i odpowiedzialną opieką. Psy czekające na kochających opiekunów w schroniskach szczególnie potrzebują naszej pomocy.
Od lat mogą liczyć na wsparcie marki Pedigree, która właśnie ruszyła z nową kampanią, aby każdy miłośnik czworonogów mógł w łatwy sposób dołączyć do działań dla dobra psów. Za każdy, dowolny produkt Pedigree kupiony dla swojego pupila, marka ufunduje jeden kompletny i zbilansowany posiłek dla psa ze schroniska prowadzonego przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Zakup może zostać dokonany w okresie 22.10 – 20.12 br. w jednym z wybranych sklepów sieci stacjonarnych lub online. Pełna lista sklepów jest dostępna na stronie www.pedigree.pl. Aby posiłek dla psa ze schroniska został przekazany, nie jest potrzebna rejestracja paragonu.
Zobacz również
– Pod opieką 15 schronisk prowadzonych przez Towarzystwie Opieki nad Zwierzętami w Polsce przebywa obecnie kilka tysięcy psów i kotów. Nasi pracownicy i wolontariusze codziennie z wielkim sercem i oddaniem troszczą się o naszych podopiecznych, a dzięki wsparciu firm i marek takich jest Pedigree możemy razem sprawić, aby zwierzęta czekające na nowy dom były zdrowe i szczęśliwe. To nasza wspólna misja. – mówi Łukasz Balcer, prezes TOZ.
Kampanię wspierają też znane osoby, którym leży na sercu los czworonożnych przyjaciół, m.in.: Edyta Herbuś, Magda Steczkowska, Kasia Gandor i Karol Paciorek.
Akcją objęte są wszystkie produkty Pedigree m.in. pełnoporcjowa sucha i mokra karma, a także przekąski stomatologiczne DentaStix pomagające w prawidłowej higienie jamy ustnej psa oraz Ranchos, przysmak, który umila wspólne chwile podczas spacerów czy zabawy. Robiąc coś dobrego dla zdrowia swojego czworonożnego przyjaciela, opiekunowie mogą jednocześnie tworzyć lepszy świat dla zwierząt w schroniskach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing