Snickers postanowił sprawdzić uwagę swoich klientów tworząc baner z napisem „Kup jednego Snickersa w cenie dwóch” i tym samym udowodnić, że pod wpływem głodu robimy głupie rzeczy. Rzekomo klikając w baner, osoby miałyby otrzymać kupon promocyjny na baton w cenie dwóch. Problem tylko, że to wcale nie jest żadna korzystna oferta, na co jednak nie zwrócili uwagi wszyscy zainteresowani.
Po kliknięciu w reklamę użytkownicy zostają przekierowani do krótkiego filmu, w którym występuje mężczyzna wydający się być zaniepokojony stanem zdrowia odbiorcy. Sugeruje też, że bezmyślne kliknięcie w trefną ofertę najpewniej jest wynikiem głodu – w efekcie na końcu wideo pojawia się prawdziwy kupon, za który można dostać dwa batony w cenie jednego.
Zobacz również
PS
Snickers stworzył podobną akcję w 2016 roku w ramach kampanii „Kiedy jesteś głodny, nie jesteś sobą”. Wtedy marka wzięła na cel osoby, które przeszukują sklepy z mobilnymi aplikacjami w poszukiwaniu ciekawych programów, i promowała aplikację, która sprawi, że telefon staje się wodoodporny. Przesłanie kampani było jedno – Lepiej nie ściągaj apek, kiedy jesteś głodny!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach