W ubiegłym roku osoby indywidualne oraz firmy zakupiły w ramach kampanii ponad 10 tys. sztuk charytatywnych rogali, a cały dochód ze sprzedaży trafił do Stowarzyszenia Dzieciaki Chojraki, które nieprzerwanie od 20 lat ramię w ramię z najmłodszymi pacjentami walczy z wrednym rakiem.
– Stowarzyszenie Dzieciaki Chojraki to wspaniała, szczera i bezinteresowna organizacja, pomagająca najmłodszym w nierównej walce z nowotworami. Liczymy, że Polacy nie pozostaną obojętni na ich los także w tym roku i podzielą się dobrem w ramach kolejnej edycji akcji RogaLOVE – mówią organizatorzy akcji.
Zobacz również
Autorami inicjatywy są wyspecjalizowane firmy internetowe: sklep e-Torty.pl, operator płatności PayU, platforma logistyczna Sendit, kancelaria prawna Answer oraz serwis społecznościowy Wykop.pl.
Podziel się rogalem – pomóż uratować życie
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
11 listopada obchodzony jest nie tylko jako Narodowe Święto Niepodległości, ale także Dzień ku czci św. Marcina, z którym związana jest tradycja wypiekania przepysznych rogali świętomarcińskich. W okresie od 4 do 17 listopada każdy może zamówić charytatywnego rogala dla siebie, bliskich, znajomych, kolegów z pracy. Do wsparcia zbiórki można zachęcać w mediach spolecznościowych, publikując zdjęcie z rogalem i oznaczając je hasztagiem #RogaLOVE na Facebooku lub Instagramie. Do przyłączenia się do akcji zapraszane są także firmy, które mogą obdarować słodkim upominkiem partnerów biznesowych lub pracowników. Sprzedaż rogali-cegiełek odbywa się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Cały dochód ze sprzedaży rogali zostanie przeznaczony dla dzieci chorych onkologicznie poprzez wsparcie dla Dzieciaków Chojraków – Stowarzyszenia Wspierania Transplantacji Szpiku i Onkologii Dziecięcej. W tym roku celem jest zebranie brakujących 150 tys. zł na zakup cytofluorymetru, urządzenia służącego do niezwykle szybkiej i trafnej diagnostyki białaczki u dzieci oraz oceny skuteczności dotychczas zastosowanego leczenia onkologicznego.
#MarcinyToFajneChłopaki
11 listopada to także imieniny Marcina – patrona poznańskiej parafii, w której narodził się zwyczaj wypiekania rogali. Zachęcamy wszystkich Marcinów, by szczególnie zaangażowali się w pomoc i zmotywowali innych do działania – bo przecież #MarcinyToFajneChłopaki. Jeśli więc masz na imię Marcin, zrób zdjęcie lub video z rogalem, oznacz je na swoim Facebooku lub Instagramie hasztagami #MarcinyToFajneChlopaki oraz #RogalOVE.
Partnerami wspierającymi akcję RogaLOVE są: Miasto Poznań, Google Pay, SGB Banki Spółdzielcze, OLX, Siepomaga, Raben, IT Integro, TFP, Verseo, Poznań I Love You. Partnerem logistycznym jest DPD. Stronę internetową akcji i elementy identyfikacji wizualnej zaprojektował partner kreatywny – agencja GoldenSubmarine, a za działania PR i w social media odpowiada PR Calling. W social mediach akcję wspierają już m.in. Katarzyna Bujakiewicz oraz zespół Audiofeels. Oficjalne hasztagi akcji to #RogaLOVE oraz #MarcinyToFajneChlopaki.