Skracając łańcuch dostaw, a tym samym ograniczając ślad węglowy, firma jednocześnie gwarantuje najwyższą jakość i świeżość produktów. Akcja Kupuj polskie realizowana jest w ramach szerszych działań prowadzonych przez firmę pod hasłem #wspieramyWas.
– Coraz więcej polskich klientów zwraca uwagę na kraj pochodzenia żywności i sposób jej wytwarzania. Dla Auchan zawsze ważne były relacje z lokalnymi społecznościami i wspieranie polskich producentów. Przykładem takich działań jest nasza marka Pewni Dobrego. Obecnie działania tego typu nabierają szczególnego znaczenia, dlatego zdecydowaliśmy się je poszerzyć. Oferując rodzime produkty, których droga do sklepów wynosi nie więcej niż 30 km nie tylko wspieramy polskich rolników, ale także działamy na rzecz ochrony środowiska i ograniczenia śladu węglowego. Pamiętajmy również o ich wyjątkowych walorach odżywczych i smakowych wynikających z wieloletnich tradycji lokalnych gospodarstw, jak również z nowoczesnych i ekologicznych metod produkcji – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, konceptów klienta, data, digital i SI / projekty Auchan Retail Polska.
Zobacz również
W ramach inicjatywy Kupuj polskie sieć Auchan Retail Polska współpracuje z lokalnymi dostawcami, m.in. z: VegaPOL, Primavega, Gospodarstwo Rolne Misztela, Spółdzielnia „Pieczarka Siedlecka”.
Przez całe lato klientom sklepów Auchan oferowane są produkty, które nieodłącznie kojarzą się z sezonem letnim, kiedy też są najbardziej wartościowe pod względem smakowym i odżywczym. Docenią je m.in. miłośnicy zdrowej kuchni i amatorzy grillowania.
Na półkach sklepów sieci, dostępne są pochodzące od lokalnych producentów doskonałe pomidory malinowe, sałata mix z korzeniem i sałata karbowana zielona, pieczarka grillowa oraz borówka.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Auchan dodatkowo zachęca swoich klientów do korzystania z oferty Kupuj polskie prowadząc działania promocyjne i edukacyjne w mediach społecznościowych i na stronie auchan.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing