To przykład jednej z ciekawszychakcji komunikacyjnych w ostatnim czasie, w której firma mówi głosem tych, którzy stają na pierwszej linii frontu podczas pandemii. Kampanię DHL Parcel wyróżnia dynamiczna, naturalna forma, jasny przekaz i przedstawienie prawdziwych bohaterów, których praca nie może być wykonywana zdalnie, a którzy codziennie działają dla innych.
Pandemia nie ustępuje, a osób zakażonych z dnia na dzień przybywa. Dlatego w obecnej sytuacji niezwykle istotne jest przede wszystkim dalsze zachowywanie rekomendowanych środków ostrożności. Jak możemy pomóc w walce z rozprzestrzenianiem się koronawirusa? Np. wybierając zakupy internetowe zamiast tych stacjonarnych. Jednak nawet zakupy, które robimy jednym kliknięciem, w jakiś sposób trzeba odebrać.
Zobacz również
#zostańwdomu z DHL
Najbezpieczniejszą formą, bo niewymagającą wyjścia z domu, jest doręczenie zakupów internetowych i innych przesyłek przez kuriera, który zostawi paczkę pod drzwiami, w ogrodzie lub innym dowolnym miejscu, na które się umówimy. Akcja ma również ważny wymiar społeczny – zachęca, by stosować się do najważniejszej rekomendacji GIS – pozostania w domu wtedy, kiedy sprawę możemy załatwić bez wychodzenia. Jak powstał apel kurierów?
Głos kurierów
Kurierzy codziennie wyruszają w trasę, by klienci mogli odebrać lub nadać paczkę, bezpiecznie pozostając w domu. – Tym razem oddaliśmy głos właśnie im – naszym superbohaterom. W filmie wystąpiło kilku kurierów, ale nagrań, w których apelują o pozostanie w domu powstało znacznie więcej w wielu miastach w całej Polsce. Nagrali filmy telefonami, w terminalach, w swoich samochodach, w trasie – wszędzie tam, gdzie są codziennie, by bezpiecznie i na czas dostarczyć przesyłki klientom. Są niesamowici, jesteśmy z nich naprawdę dumni – podkreśla Magdalena Bugajło, Dyrektor ds. Komunikacji i PR w DHL Parcel.
Działania komunikacyjne, wspierające akcję prowadzone są w kanałach SM m.in. na Instagramie marki. Zobaczcie i udostępniajcie – bądźmy odpowiedzialni.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing