Kocham TO!
Druga odsłona konkursu Siemens Kocham TO! stanowi kontynuację zapoczątkowanej w zeszłym roku kampanii marki Siemens w Polsce. Jej głównym celem jest promowanie marki i wszystkich jej grup produktowych AGD poprzez emocje związane z pasjami i nawiązanie tym samym do świata jej wartości – nowoczesnego designu, szybkości i innowacyjnej technologii. W drugiej edycji konkursu konsumenci zachęcani są do dzielenia się swoją pasją i wymarzonym miejscem na świecie do jej rozwijania, a także inspirowania innych poprzez udostępnianie zdjęć i filmów z #kochamto. Zadanie konkursowe polega na opisaniu i jak najciekawszym przedstawieniu swojej pasji i miejsca na świecie, które jest z nią powiązane. Zgłoszenia dokonywane przez stronę oceniać będzie tegoroczny ambasador konkursu – polski żeglarz sportowy, mistrz olimpijski i mistrz świata, uhonorowany w 2004 r. tytułem „Żeglarzem wszech czasów” Mateusz Kusznierewicz. Główną nagrodą w konkursie jest podróż do wskazanego miejsca i ekspres do kawy Siemens EQ.9.
Kampania głównie opierać się będzie na niestandardowych działaniach w mediach społecznościowych – FacebookAds, IndaHash i komunikacji na profilu Siemens Home, której głównym bohaterem będzie Mateusz Kusznierewicz. Dodatkowo, kampania wspierana będzie przez działania PR.
Zobacz również
Akcję przygotowała agencja Insignia.