Planami marketingowymi, wprowadzeniem nowych kategorii oraz rozszerzeniem asortymentu, lider polskiego rynku w kategorii artykuły gospodarstwa domowego zdecydował się na współpracę z Kuźnia PR. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii public relations, a także wizerunkowe wsparcie realizowanych przez markę projektów cyklicznych.
– Jan Niezbędny jest nie tylko liderem rynkowym w kategorii artykułów gospodarstwa domowego, ale także marką najwyżej postrzeganą przez Konsumentów, czego dowodem są liczne otrzymane nagrody, jak Superbrands 2015/2016, Konsumencki Lider Jakości Grand Prix 2015, Najlepszy Produkt Wybór Konsumentów 2016 czy Złoty Laur Konsumenta 2016. Są to dla nas bardzo cenne nagrody. Zależy nam na stałym, dobrym kontakcie z naszymi Konsumentami, stąd decyzja o nawiązaniu współpracy z agencją Kuźnia PR – informuje Anna Orłowska-Orłowicz, dyrektor marketingu ds. householdu Sarantis Polska S.A.
Zobacz również
Już od 2000 roku Jan Niezbędny towarzyszy nam w codziennych domowych obowiązkach. Marka oferuje produkty do pakowania i przechowywania żywności oraz pomagające w utrzymaniu czystości w domu, m.in.: folie aluminiowe i do żywności, produkty do pieczenia i mrożenia, naczynia jednorazowe, worki na śmieci, ścierki i zmywaki, mopy, deski do prasowania i suszarki do ubrań. „Żyj wygodniej!” – to hasło marki, wciąż poszukującej nowych rozwiązań i możliwości, dzięki którym nasze domowe obowiązki staną się łatwiejsze i mniej uciążliwe.
W ramach projektu agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne w zakresie działań PR, komunikację produktową, relacje z mediami oraz eventy. Firma została wybrana w drodze przetargu. Współpraca ma charakter stały.
Szczegółowe informacje o produktach: www.janniezbedny.pl, www.facebook.com/JanNiezbedny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing