„Monitorując w ostatnim czasie serwisy informacyjne zauważyliśmy pewną zależność. Otóż większość publikowanych wiadomości skupiała się ogólnie wokół gałęzi e-commerce. Z kolei newsy dotyczące wyłącznie sprzedaży produktów szybkozbywalnych w sieci schodziły na drugi tor albo pojawiały się sporadycznie, więc ich poszukiwanie (szczególnie dla osób zainteresowanych) przysparzało trudności. Z tego powodu postanowiliśmy stworzyć Kwit FMCG, czyli miejsce agregujące tego typu treści.“- podkreśla Wojciech Grześkowiak, prezes spółki.
Kwit FMCG działa na zasadzie inkubatora. Użytkownik korzystający z serwisu widzi tytuły oraz krótkie opisy artykułów prasowych. Po kliknięciu w daną miniaturę zostaje przekierowany na portal docelowy skąd pochodzi news. Wchodząc na stronę internauta ma także możliwość zapisania się na bezpłatny newsletter, dzięki czemu będzie mógł otrzymywać cykliczne zestawy wiadomości bezpośrednio na swojego e-maila. Czytelnicy mają również możliwość nadsyłania własnych propozycji na [email protected].
Zobacz również
Kwit.pl to multiplatforma internetowa oferująca możliwość robienia zakupów spożywczych w najlepszych, krajowych e-marketach oraz od niedawna miejsce, gdzie sprzedawcy mogą w prosty sposób otworzyć własny sklep online. Ponadto portal oferuje usługę analityczną Kwit Analytics (B2B) dla sektora e-FMCG.