Marka LUSH zdecydowała się na współpracę z agencją Labcon bazując na konkursie ofert w przeszłości oraz satysfakcjonującej ofercie działań wprowadzających markę na rynek polski. W efekcie agencja rozpoczęła oficjalnie współpracę z marcem tego roku, przygotowując launch marki w Polsce.
To bardzo duże wyróżnienie i jesteśmy wdzięczne, że klient zaufał właśnie naszemu wieloletniemu doświadczeniu w branży oraz całkiem odważnemu podejściu do launchu na polskim rynku beauty, który mimo nowego języka i trendów wciąż zachowuje dość bezpieczną narrację. Premiera marki przypadła na pierwsze dni wojny w Ukrainie, ale stopniowo udaje nam się budować love brand wśród polskich mediów i influencerów opowiadając historię marki z duszą – dodaje Agnieszka Byczot, szefowa działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.
Zobacz również
LUSH Cosmetics to marka powstała w 1995 roku w Wielkiej Brytanii i od początku postawiła sobie jasne cele w kwestii zrównoważonego rozwoju oraz dbania o środowisko i ochrony praw zwierząt. Wszystkie kosmetyki są produkowane etycznie, żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich.
O takich brandach jak LUSH marzy każda agencja kreatywna w swoim portfolio. To jak bilet do wesołego miasteczka, w którym możemy doświadczyć tego, czego zawsze chcieliście spróbować ale nie mieliście do towarzystwa odpowiedniego partnera. W LUSH granice kreatywności nie istnieją, ale jednocześnie ważna jest spójność z wartościami, które pielęgnują właściciele marki już od lat 70 tych. To niezwykły zaszczyt pracować dla liderów zrównoważonego trendu beauty na świecie – mówi Marta Łysiak, dyrektor zarządzający Labcon.
LUSH to przede wszystkim filozofia, której celem jest zmiana branży kosmetycznej na lepsze.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Lush nie jest łatwą marką do zrozumienia. Chcemy rzucić wyzwanie przemysłowi kosmetycznemu z naszymi zrównoważonymi produktami i zmieniać jego oblicze naszymi kampaniami. Tworzymy piękne, świeże i ręcznie robione kosmetyki, ale jesteśmy też firmą etyczną i nasze wartości muszą być odzwierciedlone w każdej komunikacji. Tradycyjny marketing nie jest dla nas. Zwłaszcza w przypadku naszych kampanii dotyczących praw człowieka, ochrony środowiska i ochrony zwierząt potrzebujemy odważnych partnerów, którzy chcą razem z nami przełamywać nowe szlaki. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Labcon wnosi ten profesjonalizm, doświadczenie i odwagę, aby z sukcesem przeprowadzić naszą premierę Lush Poland – komentuje Tobias Kruse, Lush European digital communication manager
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach obsługi, dział PR Labcon odpowiada za realizację komunikacji z mediami oraz influencerami, a także kreatywne rozwiązania wspierające obecność marki w digitalu. Po stronie agencji obsługą marki LUSH prowadzi Magdalena Ciesielska (PR consultant) oraz Weronika Poskart (junior PR consultant) w zespole Agnieszki Byczot, szefowej działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.