Zapoczątkowana w 2020 platforma komunikacji „ŁaciaTy i Ja” każdego roku eksploruje nowe obszary. W najbliższych miesiącach przybierze kształt „ŁaciaTy i Ja i tyle okazji, żeby się zbliżyć”. Oznacza to, że serki do smarowania Łaciate będą inspirowały do celebrowania nie tylko powszechnie znanych i obchodzonych świąt, ale także poszukiwały nowych. W myśl zasady „każda okazja jest dobra” marka podpowiada, jak przy niewielkim wysiłku przygotować i zaskoczyć innych i siebie pyszną potrawą na bazie serka Łaciatego.
Wielomiesięczna aktywacja konsumencka rusza w lutym a pierwszą okazją do eksplorowania nowych smaków są walentynki. Sercem działań reklamowych będzie serwis laciatyija.pl, wspierany kampanią video, banerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Tym samym spółki rozpoczynają trzeci rok współpracy ze spółdzielnią Mlekpol.