Działania stacji, które mają na celu zadbanie o dobre nastroje odbiorców w czasie przedłużającej się izolacji, obejmują też konkurs z atrakcyjnymi gadżetami. Akcję „Łączy nas muzyka” wspiera kampania billboardowa i autopromocja rozgłośni.
–„Wszystko się może zdarzyć, gdy głowa pełna marzeń”, „…poczuj się swobodnie”, „Zróbmy więc prywatkę, jakiej nie przeżył nikt” – takie przeboje od zawsze gramy na antenie Radia Złote Przeboje. Teraz są one jeszcze ważniejsze, bo przekonują, że wbrew okolicznościom, możemy zachować dobry humor. Jesteśmy z naszymi słuchaczami. Razem z takimi gwiazdami, jak Anita Lipnicka, Marek Kościkiewicz z De Mono, Piotr Kupicha z zespołu Feel, Muniek Staszczyk z T.Love i Krzysztof Jaryczewski z Oddziału Zamkniętego będziemy ich przekonywać, że damy radę – mówi Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje.
Zobacz również
Akcja „Łączy nas muzyka” trwa od poniedziałku, 11 maja br. Tego dnia w programie stacji pojawiła się pierwsza odsłona konkursu, w którym słuchacze wygrywają limitowane plecaki pełne gadżetów od Radia Złote Przeboje. Aby wziąć udział w zabawie, trzeba się do niej zgłosić przez specjalny formularz na zloteprzeboje.pl. Ci słuchacze, którzy na antenie prawidłowo dokończą fragmenty zagranych piosenek, otrzymają upominki.
O pozytywnych przebojach nadawanych w Radiu Złote Przeboje – akcji i konkursie „Łączy nas muzyka” będą przypominać billboardy z cytatami z piosenek, które pojawiły się na nośnikach AMS w miastach nadawania Radia Złote Przeboje, a także w internecie na onet.pl i wp.pl. Kreacje prezentują fragmenty tekstów piosenek, znanych z anteny stacji, z podnoszącym na duchu przekazem. Działania, które potrwają od połowy do końca maja, zaplanował i przygotował dział promocji GRA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing