„Łączymy ludzi w Europie!” – to motto globalnej kampanii medialnej przygotowanej przez Deutsche Telekom, jednej z niewielu zrealizowanych na taką skalę. Kampania rusza w tym samym czasie w dwunastu krajach europejskich i wspiera strategię grupy zakładającą osiągnięcie pozycji wiodącego operatora usług telekomunikacyjnych w Europie – m.in. dzięki inwestycjom w paneuropejską infrastrukturę sieciową.
Most świętokrzyski łączy kraje i ludzi
Głównym motywem przygotowanej kreacji są popularne miejsca z krajów, w których Deutsche Telekom oferuje swoje usługi. Przenikające się nawzajem słynne europejskie budowle symbolizują skracający się dystans zarówno pomiędzy państwami, jak i ludźmi – użytkownikami i beneficjentami nowych technologii. Centralnym elementem komunikacji jest litera „T” w kolorze telekomu, która łączy miejsca i podkreśla, że europejskie kraje stają się sobie coraz bliższe. Choć spójna dla wszystkich dwunastu krajów, kampania ma swoje regionalne wariacje. W polskiej adaptacji zobaczymy warszawski most Świętokrzyski, który to zbliży do siebie m.in. Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz chorwacki Amfiteatr w Puli.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii przygotowano 40-sekundowy spot telewizyjny, który jest zaawansowaną animacją komputerową. W spocie podążamy przez europejskie ulice wraz z parą bohaterów, którzy zmierzają na wspólne spotkanie z różnych zakątków Europy.
Film reklamowy zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kinach w całej Polsce. Aktywności te wesprą działania w prasie (dzienniki, tygodniki opinii, magazyny) oraz nośniki OOH: wielkoformatowe reklamy winylowe w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, oraz backlighty w największych miastach i na lotnisku w Warszawie. Kampania prowadzona będzie również w Internecie (video i richmedia) oraz w mediach społecznościowych.
Komunikację uzupełnia dedykowana strona, na której użytkownicy mogą poszerzyć wiedzę o występujących w kreacji europejskich atrakcjach turystycznych oraz zapoznać się z ofertą T-Mobile. Strona zostanie udostępniona do końca dzisiejszego dnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za adaptację globalnej kampanii w polskich mediach odpowiadają agencje DDB & Tribal (działania ATL) oraz Next (Internet). Media zaplanował dom mediowy Starcom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing