Kultowy zespół Lady Pank, który w ciągu czterech dekad wychował kilka pokoleń słuchaczy, w tym roku świętuje swój jubileusz. Z okazji 40-lecia istnienia, formacja zapowiedziała album LP40, który trafił do sprzedaży 12 marca. 13 i 14 marca odbyły się dwa pierwsze inauguracyjne koncerty w klubie Stodoła, a na jesień członkowie Lady Pank zaplanowali jubileuszową trasę koncertową obejmującą aż 40 miast w Polsce.
– Lady Pank to z jednej strony wehikuł czasu dla pokoleń, które wychowały się na ich przebojach, ale również ogromna inspiracja dla młodych artystów i obowiązkowy rozdział w polskiej historii rocka. Dlatego z dumą informujemy, że w tym roku marka Orkisz będzie wspierać jubileusz istnienia tej kultowej formacji rockowej. Wyjątkowa współpraca dwóch brandów, które bez wątpienia czerpią z tego co najlepsze w Polsce, obejmie zarówno promocję premiery płyty, jak i jesienną trasę koncertową – mówi Arkadiusz Słota, senior brand manager marki Orkisz w Stock Polska.
Zobacz również
Wkrótce na oficjalnym profilu marki Orkisz na Facebooku pojawi się wiele ciekawych materiałów oraz aktywacji dedykowanych dla konsumentów wódki Orkisz oraz fanów zespołu Lady Pank.
Współpraca marki Orkisz z legendarną grupą Lady Pank to mariaż dwóch polskich marek, które wyróżniają się ponadczasowością, najwyższą jakością, a przede wszystkim wyjątkową historią, która za nimi stoi. Orkisz to wódka z segmentu ultra premium. O jej wyjątkowości stanowi fakt, że jest ona wytwarzana w procesie powolnej destylacji. Dzięki temu charakteryzuje się niezwykłą łagodnością i subtelnym, niepowtarzalnym smakiem. Bez wątpienia zadowoli każdego konesera mocniejszych trunków i fana polskiego rocka.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach