Agencja altavia.kamikaze przygotowała dla marki Lajkonik kampanię linii produktowej Lajkonik Junior. Działania kampanijne mają miejsce w sierpniu. Grupą docelową są Millenialsi będący rodzicami małych dzieci. Akcja wpisuje się w platformę komunikacyjną brandu Lajkonik – „Legendarny Moment, Legendarny Smak”.
Cele kampanii to m.in. pobudzenie sentymentu wśród Millenialsów i zachęcanie do aktywnego rodzicielstwa, zainspirowanie ich do pokazywania swoim dzieciom jak wyglądało ich własne dzieciństwo, a także rozruszanie dzieci, które ciągle siedzą przed komputerami, znalezienie gier i zabaw niskobudżetowych oraz zachęcanie do wspólnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. W kontekście celów marketingowych – budowanie świadomości i wizerunku marki Lajkonik Junior, budowanie lojalności klientów, jak również dotarcie do nowych konsumentów.
Zobacz również
Osią akcji „Legendarna podróż do dzieciństwa” jest seria 4 konkursów, co tydzień pojawiają się nowe.
– Tak jak paluszki Lajkonik towarzyszyły kiedyś dzisiejszym rodzicom w dziecięcych grach, tak teraz Lajkonik Junior może zainspirować do nowych-starych zabaw. Zabieramy rodziców wraz z dzieciakami w podróż do krainy rozrywek z dzieciństwa dorosłych. Po drodze czekają na nas cztery przystanki, przy których zatrzymamy się, by odkrywać kolejne wspomnienia i inspiracje rodem z lat 80-tych i 90-tych. Każdy przystanek to zupełnie inna kategoria zabaw, jak też inspirujący i angażujący content na naszych kanałach, materiały od influencerów oraz kolejne konkursy – mówi Paweł Przybylski, senior creative planner w altavia.kamikaze.
– Kampania, którą przygotowaliśmy wpisuje się w trend na nostalgię i bazuje na retro-odniesieniach do lat 80-tych i 90-tych, które przywołują dziecięce wspomnienia w naszej grupie docelowej – dodaje Anna Michalec, senior account manager w altavia.kamikaze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Konkursy wspierane są aktywnymi działaniami w Social Mediach (komunikacja ongoing’owa, influencer marketing i media płatne). Każdy z konkursowych “przystanków” trwa tydzień. Zaplanowane zostały wokół rozmaitych kategorii tematycznych. Na przykład – pierwszy konkurs, w kategorii Baśnie i legendy, to nawiązanie do audiobooka „Przygody Baltazara Gąbki”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jedno z zadań konkursowych stojące przed uczestnikami to opisanie: „Którego z produktów Lajkonik Junior użyłbyś, aby przechytrzyć Don Pedro i dlaczego/jak?”, a nagrody to: zestawy kodów do EmpikGo i przekąski Lajkonika Junior.
Altavia.kamikaze współpracuje z brandem Lajkonik od ubiegłego roku, po wygraniu przetargu. Zakres współpracy obejmuje działania w mediach społecznościowych – w tym m.in. bieżącą komunikację na Facebooku i Instagramie (kreacja postów, obsługa profilu, media płatne) oraz organizację aktywacji m.in. na platformie Tik tok.
Więcej na Facebooku i Instagramie.
PS Kamikaze rozpoczęło współpracę z marką Lajkonik
Agencja Kamikaze wygrała przetarg marki Lajkonik na obsługę jej aktywności w social mediach i rozpoczęła obsługę brandu. Jest to nowy klient w portfolio tej agencji.