Lajkonik Junior wystartował z pierwszą od ponad 10 lat kampanią

Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki to przekąski, które idealnie sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży. Do tego właśnie nawiązuje najnowsza, pierwsza od 2010 r., kampania reklamowa marki, która wystartowała na początku sierpnia i potrwa do końca miesiąca.
O autorze
1 min czytania 2022-08-11

Lajkonik Junior to wyjątkowa marka w portfolio Lajkonika, która posiada 11,1% udziałów wartościowych w kategorii Słone Pieczywo[1]. Przekąski dla najmłodszych wyróżniają się delikatniejszym smakiem, mniejszą zawartością soli niż w tradycyjnych produktach Lajkonik oraz charakterystycznymi kształtami. Wszystko to sprawia, że sięgają po nie całe rodziny i chrupią przekąski Lajkonik Junior podczas radosnych, wspólnych chwil, beztroskich zabaw czy krótkich i długich podróży.  Właśnie tak jak sympatyczna rodzina z najnowszego spotu marki.

W spocie reklamowym marki pokazana jest rodzinna, wakacyjna podróż, podczas której czas umilają bohaterom przekąski Lajkonik Junior. Pyszna, radosna zabawa i pozytywne emocje to przepis Lajkonika na udaną wyprawę. Nie bez przyczyny celem tej wesołej podróży jest Kraków. To właśnie w podkrakowskiej Skawinie powstają produkty Lajkonik Junior, których legendarny smak cieszy kolejne pokolenia.

Produkty Lajkonik Junior na rynku dostępne są od 14 lat. Dzięki delikatnemu smakowi, zabawnym kształtom i wyróżniającym się opakowaniom przenoszą nas do świata beztroskiego dzieciństwa oraz pozytywnych emocji. Wierzymy, że takie same odczucia wywołuje także nasz najnowszy spot reklamowy. W pierwszej od kilkunastu lat kampanii chcieliśmy pokazać nie tylko szerokie portfolio marki, w skład którego wchodzą Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, ale i podkreślić wszystkie przyjemne aspekty, jakie wiążą się z chrupaniem produktów Lajkonik Junior – mówi Michał Kawa, marketing manager marki Lajkonik.

Kampanię Lajkonik Junior zaplanowano w telewizji i Internecie. Przez cały sierpień spoty 30″ i 15″ będzie można oglądać w największych stacjach telewizyjnych oraz w sieci. Ponadto w telewizji pojawią się także billboardy sponsorskie. W digitalu zaplanowana natomiast została kampania zasięgowa, w której wykorzystane zostaną formaty video, display oraz rich media. Kampania realizowana będzie także w kanałach social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), udziały w sprzedaży wartościowej, w okresie skumulowanym 07.2021 – 06.2022, kategoria: Salty Snacks segment: Salty Bakery (Klasyfikacja własna klienta).

Słuchaj podcastu NowyMarketing