Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

„Lam(pH)”: uliczne latarnie, które pomagają zadbać o zdrowie psa

„Lam(pH)”: uliczne latarnie, które pomagają zadbać o zdrowie psa
W londyńskim Victoria Park pojawiły się lampy uliczne, które pomagają wykryć choroby psów. Wszystko dzięki specjalnym czujnikom naklejonym na latarnie w ramach akcji „Lam(pH)”.
O autorze
1 min czytania 2025-06-30

Opiekunowie psów wiedzą, że regularne spacery to codzienność. A gdyby tak podczas wspólnych przechadzek parkowymi alejkami móc przy okazji zadbać o zdrowie naszego czworonoga? Na taki pomysł wpadli twórcy projektu „Lam(pH)”, czyli latarni ulicznych wyposażonych w specjalne czujniki czynnika pH.

Załatwiając się, psy aktywują czujnik ukryty w naklejonym na lampie plakacie, który następnie pokazuje podejrzany poziom kwasu lub zasady w moczu. W ten sposób opiekunowie zwierząt mogą łatwo i szybko zainterweniować, jeśli wyniki testu okażą się niepokojące.

Kampania prowadzona przez markę karmy dla psów, Tails.com, oraz agencję Mischief PR na terenie Wielkiej Brytanii nie jest przypadkowa, bowiem, jak wynika z badań przeprowadzonych przez dr Sofię Izquierdo Sanchez, rocznie Brytyjczycy tracą w sumie oszałamiającą kwotę 13,8 miliarda funtów rocznie z tytułu dni, które poświęcają na opiekę nad chorym pupilem. Co więcej, przeciętny mieszkaniec Wysp wykorzystuje 8 dni urlopu w ciągu roku na opiekę nad zwierzęciem.

– Mocz psa może nam wiele powiedzieć o tym, co dzieje się w jego ciele. Dzięki temu, że te testy są szybkie i łatwe dla właścicieli, pomagamy wykryć potencjalne problemy na wczesnym etapie – zanim staną się poważniejsze lub trudniejsze do leczenia Dr Sean McCormack, główny weterynarz w Tails.com.

PS „Mind’s Best Friend”: ASICS wybrał psiego ambasadora, który inspiruje do ruchu dla ciała i umysłu