Firma Landingi, obchodząca w tym roku 9-lecie istnienia, przeszła gruntowny rebranding. Transformacji poddano nie tylko logo, stronę internetową, ale także ofertę, której filary zostały oparte na łańcuchu wartości, wypracowanym na podstawie analizy potrzeb rynku oraz informacji dostarczonych przez klientów. Od tej pory Landingi to nie tylko produkt, a platforma marketingowa z szeregiem rozwiązań ułatwiających codzienną pracę.
– Od pierwszego dnia naszym celem było dostarczanie klientom praktycznych rozwiązań nastawionych na satysfakcjonujący rezultat kampanii marketingowych. Jesteśmy niesamowicie dumni z tego, że rezultaty naszej codziennej pracy wykorzystują klienci z ponad 80 krajów – mówi Błażej Abel, prezes Landingi.
Zobacz również
Nowa strategia i nowy design to konsekwencja dialogu pomiędzy firmą, a klientami oraz ich potrzebami. Metamorfoza i rozszerzenie oferty to naturalna konsekwencja rozwoju firmy, dlatego zmiany wdrożono na każdym szczeblu: od logotypu i warstwy wizualnej, po rozwiązania dedykowane klientom. Głównym założeniem, które przyświecało tym zmianom, była koncepcja ponadprzeciętnego designu, który w efekcie prowadzi do konwersji.
– Dostarczając ponadprzeciętny design oraz użyteczność udowodnimy, że rozwiązania marketingowe mogą być nie tylko skuteczne, ale również piękne i przyjazne w użyciu – zaznacza Błażej Abel.
Wraz z odświeżoną identyfikacją wizualną, radykalnej zmianie uległo firmowe logo. Jego nowoczesna, prosta forma daje szerokie pole do interpretacji. Serce jest pierwszym skojarzeniem, jakie przychodzi na myśl. To, że serdeczność i ludzkie podejście stały się znakiem firmowym, mówi wiele o podejściu w Landingi zarówno do tych, którzy tworzą firmę, jak i do klientów. Dodatkowo w logotypie została przemycona symbolika takich elementów jak diament (oznaczający najwyższą jakość) czy origami – czyli budowanie i składanie pięknych kreacji pozornie z „niczego”. Szereg skojarzeń zamyka „L” jak „Landingi”.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Wszystko, co osiągnęliśmy jako firma przez te lata i co jeszcze chcemy zrobić, jest możliwe tylko dzięki ludziom, z którymi pracujemy. Każda z 63 osób, które obecnie tworzą nasz zespół, wkłada mnóstwo serca w budowanie Landingi – podkreśla Błażej Abel.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Siła odświeżonego wizerunku, designu oraz oferty, zamyka się w nowym sloganie Landingi – „Take the lead”.
– Krótkie hasło komunikuje wyjście na prowadzenie i odnosi się nie tylko do celów naszych klientów, ale także to, do czego nieustająco dążymy jako firma i zespół – podsumowuje Błażej Abel, prezes Landingi.