„Łap chwile” i zaplanuj labę: Lech prezentuje nową wersję platformy komunikacyjnej

„Łap chwile” i zaplanuj labę: Lech prezentuje nową wersję platformy komunikacyjnej
Wraz z nadejściem wiosny, marka Lech zachęca do zwolnienia tempa i cieszenia się prostymi przyjemnościami, przenosząc odbiorców w klimat nadchodzącego lata. Nowa odsłona platformy celebruje ideę „łapania chwil”, a towarzyszy jej premiera kolejnych smaków piwa.
O autorze
1 min czytania 2025-04-11

Pełna treść artykułu dostępna dla osób pełnoletnich

Wchodząc, potwierdzasz, że masz ukończone 18 lat.

Tak, wchodzę Nie, dziękuję

Inaugurując drugi etap kampanii „Łap chwile”, marka Lech rozpoczęła inspirowanie odbiorców do celebrowania chwil, na przykład pod gołym niebem. W nowej odsłonie akcji narracja skupia się głównie na czasie spędzanym w klimatycznych ogródkach działkowych, które stały się motywem przewodnim nowej odsłony platformy komunikacyjnej.

Miejsca dotychczas kojarzące się głównie ze starszą generacją, Lech prezentuje młodym dorosłym, którzy na nowo odkrywają ogródki działkowe – tym razem jako miejsca do wspólnych spotkań i kontaktu z naturą. Uzupełnieniem wypoczynku na świeżym powietrzu mają być piwa dostępne w nowych smakach: Lime & Mint, Apple & Lemongrass oraz Cherry & Plum.

Wideo, które przywołuje lato

Jednym z kluczowych elementów tego etapu kampanii „Łap chwile” jest spot wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę, w którym za zdjęcia odpowiada operator Michał Englert. Naturalność, orzeźwienie, soczystość barw i okazja do wyrwania się z pędu codzienności to główne elementy wideo. Spot zachęca również do powrotu do nostalgii, znajomych smaków i prostych przyjemności, takich jak świeże owoce zerwane prosto z drzewa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Lech chce inspirować do cieszenia się chwilami w autentycznych i bezpretensjonalnych okolicznościach. Dlatego kontynuujemy budowę platformy w sposób, który wizualnie i tekstowo czerpie z rzeczywistości, jest letnia i polska. Pokazuje to co najpiękniejsze w polskim lecie, w czasie, w którym każdy z nas lubi na chwilę uciec od maili do natury i znajomych – mówi Mateusz Wietrzyński, Brand Manager marki.

W ofercie stworzonej w ramach odświeżenia platformy komunikacyjnej „Łap Chwile” znalazły się piwa smakowe w dwóch wersjach: bezalkoholowej i z zawartością alkoholu 4%. Działania są kontynuacją zmiany identyfikacji wizualnej, na którą Lech zdecydował się w 2024 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania „Łap chwile” jest emitowana w telewizji, przestrzeni online oraz formatach outdoorowych. Za realizację odpowiada agencja VML.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oprac.: Dominika Mizerska
Zdjęcia: mat. pras.

PS OdKulis: Łapiemy chwile i przekładamy je na liczby. Imponujące wyniki Lecha