W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane spoty reklamowe opracowane przez agencję Hullabaloo na potrzeby ubiegłorocznej akcji wprowadzającej produkt na rynek. Emisje zaplanowano w TVN, Polsacie i ich stacjach tematycznych oraz w TVP i kanałach VoD .
W lutym na YouTube zostaną udostępnione filmy instruktarzowe z przepisami, inspirujące do kreatywnego łączenia smaków i poszukiwania nowych sposobów podania Łatwego ciacha. Motywem przewodnim filmów jest hasło: „z czym chcesz, w czym chcesz“.
Zobacz również
Filmy kulinarne będą kluczowym elementem konkursu konsumenckiego, zaplanowanego na drugą połowę lutego w portalu wizaz.pl. Akcja złożona z dwóch etapów będzie miała charakter viralowy, a jej finał z atrakcyjnymi nagrodami nastąpi w połowie marca br. Konkurs zostanie wypromowany w portalach lifestylowych z pakietu Edi-net.
W punktach sprzedaży, w czasie trwania kampanii reklamowej, pojawią się dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach sieci. Do dystrybucji w obu kanałach (tradycyjnym i nowoczesnym) trafi także specjalny pakiet konsumencki, zawierający cztery opakowania Łatwego ciacha z wyjątkowym kubkiem gratis. Od teraz przygotowanie Łatwego ciacha będzie jeszcze prostsze!
Metryczka kampanii:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Czas trwania: 15 stycznia – 28 lutego 2015 r.
Hasło kampanii: Łatwe ciacho zawsze pod ręką!
Klient: Delecta S.A.
Produkt: Łatwe ciacho Delecta
Rodzaj kampanii: wizerunkowa, produktowa
Media: TV, VoD, internet
Kreacja spotu: agencja reklamowa Hullabaloo
Produkcja spotu: Graffiti Films
Kreacja i produkcja filmów: agencja reklamowa Hullabaloo
Dom mediowy: Starcom
PR: Kolterman Media Communications
Słuchaj podcastu NowyMarketing