Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Łatwe ciacho. Z czym chcesz, w czym chcesz. Zawsze pod ręką

Od połowy stycznia do końca lutego br. potrwa kampania reklamowa Łatwego ciacha – pierwszego na rynku ciasta do mikrofali marki Delecta. Działania o charakterze wizerunkowym i edukacyjnym obejmą telewizję oraz internet.
O autorze
1 min czytania 2015-01-16

W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane spoty reklamowe opracowane przez agencję Hullabaloo na potrzeby ubiegłorocznej akcji wprowadzającej produkt na rynek. Emisje zaplanowano w TVN, Polsacie i ich stacjach tematycznych oraz w TVP i kanałach VoD .

W lutym na YouTube zostaną udostępnione filmy instruktarzowe z przepisami, inspirujące do kreatywnego łączenia smaków i poszukiwania nowych sposobów podania Łatwego ciacha. Motywem przewodnim filmów jest hasło: „z czym chcesz, w czym chcesz“.

Filmy kulinarne będą kluczowym elementem konkursu konsumenckiego, zaplanowanego na drugą połowę lutego w portalu wizaz.pl. Akcja złożona z dwóch etapów będzie miała charakter viralowy, a jej finał z atrakcyjnymi nagrodami nastąpi w połowie marca br. Konkurs zostanie wypromowany w portalach lifestylowych z pakietu Edi-net.

W punktach sprzedaży, w czasie trwania kampanii reklamowej, pojawią się dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach sieci. Do dystrybucji w obu kanałach (tradycyjnym i nowoczesnym) trafi także specjalny pakiet konsumencki, zawierający cztery opakowania Łatwego ciacha z wyjątkowym kubkiem gratis. Od teraz przygotowanie Łatwego ciacha będzie jeszcze prostsze!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Metryczka kampanii:

Czas trwania: 15 stycznia – 28 lutego 2015 r.
Hasło kampanii: Łatwe ciacho zawsze pod ręką!
Klient: Delecta S.A.
Produkt: Łatwe ciacho Delecta
Rodzaj kampanii: wizerunkowa, produktowa
Media: TV, VoD, internet
Kreacja spotu: agencja reklamowa Hullabaloo
Produkcja spotu: Graffiti Films
Kreacja i produkcja filmów: agencja reklamowa Hullabaloo
Dom mediowy: Starcom
PR: Kolterman Media Communications

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się