Hall of Fame jest uhonorowaniem osób, które swoją pracą, oddaniem, talentem i kreatywnością od wielu lat wnoszą szczególną jakość do branży reklamowej. Nagroda jest przyznawana za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej przez Zarząd KTR.
Marcin Mroszczak to jeden z założycieli i współwłaściciel grupy Corporate Profiles DDB, dyrektor kreatywny agencji reklamowej DDB Warszawa, grafik, designer, autor plakatów teatralnych i filmowych. Dalczego tytuł Hall of Fame otrzymał właśnie on?
Zobacz również
– To facet, który porusza się po sytuacjach z wielką kulturą, z dużym szacunkiem dla ludzi. Jego scenariusze to najczęściej 4 zdania – trzon tego na czym polega idea kreatywna. Umie mówić „nie wiem”, i to „nie wiem” Marcina jest bardzo dynamiczne, bardzo do przodu, jest postawą ciekawości, a nie lęku – jest po to, by szukać i się dowiedzieć – podsumował Marek Dawid, reżyser i operator filmowy.
Paweł Kastory i Szymon Gutkowski, współzałożyciele – razem z Marcinem Mroszczakiem, agencji DDB Warszawa, otrzymali tytuł Hall of Fame jako docenienie ich ogromnego wkładu w podnoszenie od wielu lat jakości polskiej reklamy.
– Nikomu w swoim życiu zawodowym nie zawdzięczam tak wiele, jak Marcinowi, Szymonowi i Pawłowi. Nikt też, nie nauczył mnie tak wiele, jak oni – Paweł nauczył mnie liczyć, Szymon – myśleć, a Marcin – marzyć – dodaje Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający agencji K2.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Laureatami poprzednich nagród byli: Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Pani Teresa Zielińska, Darek Zatorski oraz Jarek Ziębiński.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wydarzenie wręczenia nagród KTR 2020 będzie można obejrzeć na kanale KTR na Facebooku w dniu 23 listopada br, o godzinie 19:00.