W tym roku, w ramach dwuletniej współpracy z WOŚP, Lavazza po raz pierwszy wzięła udział w Finale WOŚP, jako jego partner. Mimo licznych restrykcji i ograniczeń, wydarzenie pozwoliło zainteresowanym grać razem – pięknie, radośnie, a przede wszystkim bezpiecznie i odpowiedzialnie. Kluczowe było zadbanie o zdrowie i bezpieczeństwo, przy jednoczesnym zachowaniu charakteru i atmosfery związanej z działalnością Fundacji. Lavazza jest zaszczycona, że mogła przyczynić się do sukcesu wydarzenia.
W ramach dwóch organizowanych przez markę w serwisie Allegro.pl aukcji zebrano 12 701 PLN . Licytacje trwały od połowy stycznia do 14 lutego. Zaangażowało się w nie wielu Polaków, wyrażając chęć osobistego wsparcia szlachetnych celów WOŚP oraz Lavazzy.
Zobacz również
– Wiemy, że zbiórka funduszy na rzecz 29. Finału WOSP przyniosła wspaniałe rezultaty liczone w kwocie 210 813 830,10 PLN, a jako Lavazza czujemy się dumni, że odegraliśmy rolę w tej inicjatywie organizując dwie aukcje charytatywne. Covid-19 miał duży wpływ na organizację wydarzenia i bardzo żałuję, że nie mogłem osobiście uczestniczyć w tegorocznym Wielkim Finale. Jednak wspierając Fundację i wszystkie zaangażowane strony, wiemy, że zbiórka pieniędzy była prowadzona z najwyższą troską o bezpieczeństwo, nie rezygnując ze szczególnej atmosfery Wielkiego Finału. Świętowaliśmy solidarność i jedność – nawet będąc daleko od siebie. Z niecierpliwością czekamy na dalsze działania razem z WOŚP! – komentuje Marco Barbieri, Poland country sales manager.