Lavazza startuje z trzecią edycją loterii Espresso organizowaną przez NAV agency

Marka Lavazza w czwartym kwartale 2023 r. ponownie stawia na promocję linii Lavazza Espresso Barista. W październiku rusza ogólnopolska loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store i digital.

O autorze
1 min czytania 2023-10-04

Lavazza kontynuując strategię rozwoju linii Espresso rusza z trzecią edycją loterii „Wygraj nagrody w stylu espresso” zorganizowaną przez NAV agency. Jej uczestnicy mają szansę wygrać setki nagród, a wśród nich kultowe skutery Junak Vintage 50, 1000 zł i kawę Lavazza Espresso Gran Crema.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolną kawę Lavazza z linii Espresso i zarejestrować paragon na dedykowanym landing page. Uczestnik po zarejestrowaniu paragonu od razu dowiaduje się czy wygrał jedną z nagród natychmiastowych w postaci gotówki oraz kawy Espresso Gran Crema. Nagrody główne – osiem skuterów Junak Vintage 50 – zostaną wylosowane na koniec aktywacji ze wszystkich zgłoszeń.

Na uczestników, którzy zakupią produkty Lavazza Espresso za min. 100 zł czeka specjalny bonus – pięć ekstra szans w losowaniu finałowym. Loteria trwa od 01.10 do 15.11.2023 r. Szczegóły dostępne są na stronie www.wstyluespresso.pl.

W ramach wsparcia loterii i promocji linii Espresso, startuje także ogólnopolska akcja degustacyjna Lavazza Espresso Barista w wybranych sieciach handlowych. Aktywacje wsparte są ponadto szeroką komunikacją in-store i digital.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za opracowanie koncepcji aktywacji, stworzenie materiałów kreatywnych oraz kompleksową obsługę loterii i degustacji odpowiada NAV agency.

Słuchaj podcastu NowyMarketing