Na podstawie umowy na sezon 2020/2021, już od najbliższego meczu z Jagiellonią kawa Lavazza będzie dostępna dla kibiców w kioskach gastronomicznych na trybunach. Dodatkowo, dedykowane ekspresy znajdą się także strefie silver, gold i lożach na Stadionie Legii Warszawa.
– Poszerzamy nasz wachlarz partnerów biznesowych o markę, która cieszy się uznaniem na całym świecie. Lavazza nie tylko gwarantuje wysoką jakość swoich produktów, ale również imponuje wizją prowadzenia rodzinnego biznesu w skali globalnej – mówi Paweł Kokosza, new business development director w Legii Warszawa. – Dostrzegamy dużo wspólnych mianowników w naszej relacji biznesowej i wiele możliwości wspólnych projektów – dodaje Kokosza.
Zobacz również
Firma Endurance, oficjalny dystrybutor systemów „Lavazza Firma” dedykowanych dla biznesu, oferuje nie tylko szeroki wybór produktów kawowych Lavazza, ale również prowadzi sklep przeznaczony partnerów biznesowych, gdzie poza kawą w ofercie znajdują się również autorskie ekspresy oraz akcesoria.
– Rozpoczęcie współpracy Lavazza z wielokrotnym mistrzem Polski, Legią Warszawa jest dla nas zaszczytem. Dzięki obecności Lavazza na stadionie zarówno w strefie ogólnodostępnej jaki i biznesowej, będziemy mogli zaprezentować kibicom oraz gościom najnowocześniejsze rozwiązania serwisu kawowego „Lavazza Firma” dla biznesu oraz zaserwować najwyższej jakości kawę, dzięki której dodatkowo umilimy pobyt przy Łazienkowskiej 3 – mówi Tomasz Dziobak, Lavazza food service manager Polska.
Lavazza zaangażowała się również w akcję #GotowiDoPomocy zainicjowaną przez Legię, przekazując potrzebującym warszawskim seniorom 100 kg kawy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing