„Leć z łaciatym po nagrody do domu !” – loteria i kampania reklamowa marki Łaciate

Rozpoczyna się loteria „Leć z łaciatym po nagrody do domu!” a wraz z nią wielokanałowa kampania. To kolejny etap kampanii nawiązującej do 25-lecia marki, realizowanej od jesieni ubiegłego roku.
O autorze
1 min czytania 2020-10-06

– „Leć z łaciatym po nagrody do domu” to ostatni etap kampanii marketingowej na 25 urodziny marki łaciate. Każde urodziny to okazja do radości i z tego powodu chcemy zaprosić konsumentów do wspólnego świętowania. Finałem kampanii marketingowej, która trwa od początku roku, jest loteria mleka łaciate, w której można wygrać ponad 10 tysięcy nagród, w tym karty podarunkowe o wartości 10000 złotych na wyposażenie kuchni – powiedziała Dorota Grabowska, kierownik marketingu w firmie MLEKPOL.

W ramach loterii każdy, kto kupi promocyjny karton mleka łaciate, zachowa paragon i kod z opakowania oraz zarejestruje zakup na stronie laciate.pl, weźmie udział w losowaniu nagród. Na szczęśliwców czeka 25 kart podarunkowych o wartości 10000 PLN na wyposażenie kuchni, 100 kart podarunkowych o wartości 1000 PLN na sprzęt AGD oraz 10 tysięcy innych łaciatych nagród.

Leo Burnett w ramach Power Of One do współpracy zaprosił wyspecjalizowany dział Publicis Worldwide Polska, który zajmuje się obsługą promocji i loterii konsumenckich.

Na potrzeby kampanii informującej o loterii agencja Leo Burnett przygotowała piętnastosekundowy spot, który zobaczymy w kanałach należących do stacji TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN i kanałach tematycznych. Z kolei spot radiowy usłyszymy na falach największych ogólnopolskich stacji, między innym w – RMF, ZET. Reklamy pojawią się także w wybranych serwisach internetowych i będą wsparte komunikacją prowadzoną na Facebooku. W ramach prac powstały także promocyjne, loteryjne opakowania mleka łaciate oraz specjalna strona internetowa przeznaczona do realizacji loterii. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Wavemaker.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj