Leszek znany jest ze swojego zamiłowania do zabawy w rytmie najlepszej muzyki. W te wakacje dla wszystkich swoich fanów przygotował dawkę atrakcji, która zaspokoi nawet najbardziej wymagających festiwalowiczów. Osią letniej komunikacji marki jest hasło „z Leszkiem lato zawsze jest pełne muzyki”. Zaplanowane działania spełnią tą obietnicę z nawiązką! Już wystartował cieszący się w ubiegłym roku dużym zainteresowaniem quiz. By wziąć w nim udział, wystarczy kupić LECHA objętego promocją, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki w formularzu dostępnym na stronie marki i zmierzyć się pytaniami dotyczącymi muzyki. W każdym tygodniu konkursu 1500 osób, które najlepiej poradzi sobie z quizem, zdobędzie koszulki zaprojektowane przez takich artystów jak Dawid Ryski, Lis Kula czy Miss Pank. Dodatkowo, wśród projektów znajdą się również wzory dedykowane trzem festiwalom, na których spotkamy markę: Audioriver, OFF Festival i Pol’and’Rock. Nie mogło być inaczej: stworzenie motywu koszulki na Najpiękniejszy Festiwal Świata Leszek ponownie powierzył Jerzemu Owsiakowi.
Zobacz również
Chcąc celebrować festiwalowy klimat przez całe wakacje, marka przygotowała także trzy limitowane edycje puszek, które stylem nawiązują do imprez, na których od lat gości LECH Premium. Za design puszki z motywem Audioriver stoi Piotr Hołub, projekt na OFF Festival przygotował Lis Kula zaś ilustrację na Pol’and’Rock, podobnie jak koszulkę, stworzył Jerzy Owsiak. LECHA nie trudno będzie spotkać również podczas samych festiwali. Na każdym z nich przygotował swoją strefę, a obecne na Pol’and’Rock Miasteczko Leszka odkryje przed uczestnikami jeszcze więcej niespodzianek niż dotąd. Nie zabraknie Kuźni Talentów, Strefy Eko i wielu innych atrakcji, które co roku umilają czas festiwalowiczom. Przełomowym krokiem ze strony marki jest jednak wprowadzenie na festiwalu kubków pochodzących w 100% z recyklingu oraz nadających się do ponownego przetworzenia. Bądź eko z Leszkiem!
To jednak nie koniec planów marki! W tym roku, przygotowała także cykl LECH MUSIC Tour, w ramach którego przez całe wakacje organizowane będą koncerty znanych polskich artystów. Miasta, jakie znajdą się na jego trasie, Leszek zdradzi już niebawem na swojej stronie, gdzie dostępne są szczegóły całej wakacyjnej aktywności: www.lech.pl
Letnia komunikacja marki potrwa do końca sierpnia. Za przygotowanie spotu reklamowego, strony www oraz za działania w social media odpowiada agencja Cut the Mustard. Współpracę z influencerami i grafikami oraz działania PR koordynuje agencja Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia, zaś nad technicznym przebiegiem konkursu i zgłoszeniami czuwa Afekt.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing